خدماتی

ساخت وبلاگ

اگر قصد سفارش کارتریج hp جدید برای پرینتر خود دارید پیشنهاد می شود که در همین ابتدای کار اگر مایل بودید به وب سایت ایران کالا پرینتر مراجعه کنید و محصول مورد نظرتان را ثبت سفارش کنید.

اگر می خواهید برای دستگاه چاپگر یا پرینتر خود کارتریج مناسب و با کیفیت بالا تهیه کنید و یا این که قصد دارید اطلاعات خود را در زمینه چاپگر ها و انواع آن ها بالا ببرید، صفحه درستی را برای مطالعه انتخاب کرده اید. در این مقاله برای افرادی که می خواهند اطلاعات خود را بالا ببرند، اجزای مختلف یک دستگاه چاپگر معرفی خواهد شد و سپس به انواع چاپگر ها یا پرینتر ها می پردازیم که موضوعی بسیار جذاب است. در در نهایت به شما فروشگاه اینترنتی پرینتر ( ایران کالا پرینتر ) معرفی خواهد شد چر اکه این فروشگاه در زمینه فروش کارتریج hp و دیگر کارتریج ها و خلاصه تمامی اجزای پرینتر ها تجربه ای به طول ۲ دهه دارد و قادر بهترین خدمات را به شما ارائه دهد.

سفارش کارتریج hp جدید

انواع پرینتر ها

تا به امروز صنعت چاپ پیشرفت های زیادی کرده است که می توان این صنعت را جز صنایع با پیشرفت بسیار سریع قرار داد. پرینتر های مختلفی طی چند دهه اخیر طراحی و به بازار عرضه شده اند که عبارت اند از:

چاپگر جوهر افشان، چاپگر لیزری، چاپگر سوزنی، حرارتی. که در ادامه به هر کدام از آن ها به طور مفصل خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

چاپگر جوهر افشان:

این چاپگر ها از باکیفیت ترین و پرکاربردترین انواع چاپگر ها هستند، این چاپگر ها با روزنه های بسیار ریزی که در آن ها تعبیه شده قطرات بسیار کوچک جوهر را در رنگ های مختلف روی کاغذ می پاشند و بدین شکل در نهایت تصویر دلخواه روی کاغذ نقش می بندد. این پرینتر ها برای چاپ عکس ها و تصاویر بسیار مناسب هستند و دقت بالایی دارند اما در مورد نحوه نگهداری باید این را در نظر داشته باشید که روزنه هایی که در بالا به آن ها اشاره شد نباید خشک شوند وگرنه روی کیفیت نهایی چاپگر تاثیر منفی دارد. اگر قصد سفارش کارتریج hp جدید برای چاپگرتان دارید به شما پیشنهاد می دهیم که به فروشگاه اینترنتی ایران کالا پرینتر مراجعه کنید چرا که علاوه بر فروش کارتریج بقیه محصولات را هم به صورت اورجینال تهیه و عرضه می کنند.

 چاپگر لیزری:

این چاپگر ها با استفاده از لیزر جوهر را روی کاغذ حک می کنند و در دو نوع سیاه و سفید و رنگی در بازار موجود هستند ولی استفاده از نوع رنگی آن ها پیشنهاد نمی شود چرا که هزینه تعویض کارتریج در آن ها نسبتا بالاست.

 چاپگر های سوزنی:

این چاپگر ها همان طور که از نامشان پیداست، یا استفاده از روش ضربه زدن سوزن ها به یک صفحه جوهری و سپس ضربه زدن به صفحه خام باعث نقش بستن تصویر نهایی روی کاغذ می شوند اما همانطور که انتظار می رود این چاپگر ها صدای زیادی تولید می کنند و همچنین دقت زیادی ندارند بنابراین استفاده از آن ها در ادارات تنها به چند مورد از جمله چاپ چک و فاکتور های رسمی چند صفحه ای و چاپ نسخه محدود شده و کاربرد چندانی ندارند. ولی لازم بذکر است که این چاپگر ها قیمت به نسبت پایین تری نسبت به سایر چاپگر ها دارند. برای سفارش کارتریج hp جدید بهتر است که با چند مدل از پرینتر آشنا شوید که درک کردن مفاهیم بعدی برایتان راحت تر باشد.

چاپگر های حرارتی:

شما می توانید برای سفارش کارتریج hp جدید به قسمت محصولات فروشگاه اینترنتی ایران کالا پرینتر سربزنید. از آن جایی که این چاپگر ها سرعت زیاد و هزینه چاپ کمی دارند برای چاپ متن روی فیش ها و فاکتور ها مورد استفاده قرار می گیرند و طرز کار این چاپگر بدین شکل است که با حرارت دادن روی کاغذ های مخصوص این کار، یا ریبون ها متن مورد نظر را رویشان چاپ می کنند.

قطعات موجود در پرینتر ها

اگر قصد سفارش قیمت کارتریج hp رنگی جدید برای پرینتر دفترتان را دارید باید ابتدا با قطعات بکار رفته در پرینتر آشنایی لازم را پیدا کنید. قطعات زیادی در یک چاپگر قرار داده می شود که بتواند عمل چاپ را با کیفیت بالا انجام دهد. این قطعات عبارت اند از: درام، کارتریج، فیوزینگ، فوم رولر، مگنت رولر، و … که در ادامه به توضیح درباره مهم ترین های آن ها خواهیم پرداخت.

درام

درام قطعه اصلی در پرینتر های لیزری است. این قطعه وظیفه دارد که محتوا و متن را از پرینتر لیزری به کاغذ انتقال دهد. درام با گرفتن بار مغناطیسی و انتقال دادن پودر تونر روی کاغذ، وظیفه اش را به پایان می رساند. اگر نتیجه کار دارای خط های اضافی بود می تواند مشکل از دارم باشد و نیاز به تعویض داشته باشد. اغلب بعد از هر ۳ مرتبه شارژ کردن کارتیج دستگاه باید درام تعویض شود.

کارتریج

این قطعه وظیفه دارد که تونر یا جوهری که برای عمل چاپ نیاز است را نگهداری کند. کارتریج ها دارای دو مدل فول و استارتر هستند. کارتریج های استارتر بدلیل آن که روی چاپگر عرضه می شوند از کیفیت خوبی برخوردارند اما ظرفیت آن ها کاملا پر نشده و حدود 40 درصد ظرفیت آن پر شده است و این بدان دلیل است که این کارتریج بصورت اشانتیون روی دستگاه می آید. حالا دیگر با کارتریج آشنا شدید و می توانید تا حدودی خودتان به سوال سفارش کارتریج hp جدید را از کجا انجام دهم؟ پاسخ دهید.

فیوزینگ

زمانی که پودر تونر روی کاغذ قرار می گیرد نیاز دارد که با قرار گرفتن در معرض حرارت، روی کاغذ حک شود. فیوزینگ های قدیمی بصورت یک لامپ بودند که با حرارت دادن عمل پختن کاغذ را انجام میدادند اما امروزه بجای لامپ از یک المنت برای حرارت دادن روی کاغذ استفاده می شود که کاربری آسانتر و بهتری نسبت به لامپ دارد. فیوزینگ آخرین مبحث پیش نیاز برای پاسخ به سوال سفارش کارتریج hp جدید را از کجا انجام دهم؟ بود. در بند آخر به سوالتان پاسخ داده خواهد شد.

سخن آخر

فروشگاه اینترنتی پرینتر (ایران کالا پرینتر) با داشتن سابقه بیش از ۲۰ سال توانسته جایگاه خود را در میان دیگر ارائه دهندگاه خدمات اداری که خدماتی مانند تعمیر و تامین قطعات چاپگر ها انجام می دهند پیدا کند و به یکی از بهترین عرضه کنندگان قطعات برای چاپگر ها تبدیل شده است.

برای سفارش کارتریج hp جدید می توانید به همین فروشگاه یعنی فروشگاه ایران کالا پرینتر مراجعه کنید چرا که این فروشگاه علاوه بر فروش کارتریج hp این توانایی را دارد که باقی قطعات مصرفی چاپگر را به صورت غیر حضوری و با عنوان فروشگاه اینترنتی پرینتر به فروش برساند. پس هرچه سریعتر دست به کار شوید و ثبت سفارش کنید.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : کارتریج,پرینتر,اچ پی, نویسنده : matin matin بازدید : 123 تاريخ : دوشنبه 27 تير 1401 ساعت: 10:37

یکی از مهم ترین تجهیزات در نور پردازی داخلی  منازل و ساختمان های اداری آموزشی و تفریحی استفاده از انواع مختلف لوستر است . که اگر لوستر مدرن آینه ای درست انتخاب شوند می توانند کمک بزرگی در تحول دکوراسیون خانه ها داشته باشند.

اما هدف ما در این مقاله توجه به همه چیز درباره ی لوستر مدرن آینه ای است ، که جوانب زیادی را هنگام انتخاب و خرید باید در نظر داشته باشیم تا خ ید بی نقصی را انجام دهیم.

لوستر سقفی مدرن 40-1124 زیما-لوستر چوبی-لوسترسقفی-لوستر مدرن

لوستر مدرن آینه ای

اگر بخواهیم همه چیز درباره ی لوستر مدرن آینه ای  را بدانیم ، ابتدا باید یک تعریف از لوستر مدرن آینه ای  داشته باشیم .

از آن جا که لوستر مدرن نوع خاصی از انواع آویز است که برای نور پردازی در محیط هایی با دکوراسیون ساده و مدرن کار برد دارد. در لوستر مدرن بر خلاف سبک کلاسیک از شاخه های پر حباب مجلل خبری نیست.

استفاده از طرح های مدرن، صفحات و نورهای نورانی با اشکال هندسی خلاقانه از جمله خصوصیات بارز لوستر های مدرن آینه ای است.

این سبک از لوستر به دلیل تنوع در طرح، امکان هماهنگی با خانه های مدرن و هم چنین قیمت خرید به نسبت مناسب طرفداران زیادی دارد.

انواع لوستر مدرن آینه ای یا کریستالی

لوستر های مدرن آینه ای را می توان در یکی از گروه های  لوستر آویز مدرن،فروش لوستر سقفی ریسه ای مدرن، لوستر شاخه ای مدرن، و لوستر دیواری مدرن دسته بندی کرد.

یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین دسته از لوستر های سقفی از جنس کریستال هستند که سینی آن ها آبکاری طلا یا کروم دارد، کار بردی ترین ویژگی لوستر سقفی کریستالی داشتن لامپ های LED و SMD است که می توان روشن و خاموش شدن آن ها را با ریموت تنظیم کرد.

یک مورد از موادری که باید همه چیز درباره ی لوستر مدرن آینه ای بدانیم ، همین مطلبی است که به تراش خوردن لوستر و کریستال ها و آینه ها اشاره دارد ‘ که در اینجا به آن می پردازیم.

از گذشته ها تا به امروز لوستر کریستالی یا آینه ای جز رایج ترین  و پر طرفدار ترین آویز ها بود،  دلیل این سطح از محبوبیت به کریستال ها و اینه های تراش خورده و درخشنده ای است که بر روی لوستر نصب شده اند و روشنایی محیط را دو چندان می کنند.

 

شاید در گذشته ها از لوستر های آینه ای و کریستالی فقط در قصر ها و امکان مهم استفاده می شد، اما امروزه انواع لوستر پذیرایی  از مدل آینه ای کریستالی انتخاب می شوند و حتی در سالن های کوچک نیز به کار می روند.

خرید آنلاین

با پیشرفت تکنولوژی و گستردگی شبکه اینترنت در سراسر جهان خرید اینترنتی جای خود را در بین مردم باز کرده است و اکثر افراد ترجیح می دهند کالاها و سایر موارد مورد نیاز خود را بدون درد سر های خرید حضوری و تنها با چند کلیک ساده انجام دهند. به ویژه در دوران کرونا استفاده از این تکنولوژی با ارزش رواج بیشتری پیدا کرد، و اعتماد  مخاطبان را به خود جلب کرد.

اما ما در این مقاله با توجه به اینکه باید همه چیز را درباره ی این کالا بدانیم که یکی از نکاتی که بسیار حائز اهمیت است ، اشاره به خرید اینترنتی و غیر حضوری لوستر  اینه ای و لوستر شاخه ای چوبی است . که این روز ها مورد توجه کاربران قرار گرفته است و با مراجعه ا به یک سایت معتبر با خیال راحت از خرید خود لذت ببرید.

سایت فروشگاهی لوستر

یک سایت معتبر باید در تمام شبکه ها اجتماعی فعال باشد و با ذکر آدرس دقیق فروشگاه که به صورت حضوری بتوان به آن مراجعه  کرد وجود داشته باشد. و تلفن ثابت و آدرس یک وب سایت که پشتیبانی درگاه امن بانکی داشته باشد که با خیال راحت بتوانید مبلغ را از کارت بانکی خود پرداخت کنید.

یک سایت باید با داشتن عکس و تصویر تمام طراح ها و مدل ها کالای خود مانند همین لوستر مدرن آینه ای ، مشتری بتواند در بین انواع آن ها لوستر مناسب با سبک دکور منزل خود را پیدا کند و حتی با داشتن پشتیبان و مشاور بتواند انتخاب بهتری داشته باشد. و با حمل مطمئن که سالم  و بی نقص بدست مشتری رسیده و بعد از رویت و در صورت وجود مشکل امکان بازگشت و تعویض محصول وجود داشته باشد، و تمام این موارد را در سایت ایران لوستر خواهید یافت.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : لوستر,لوستر مدرن,خرید انلاین, نویسنده : matin matin بازدید : 119 تاريخ : دوشنبه 27 تير 1401 ساعت: 10:27

کلاه آکاردئـونی یکی از لوازم یکبار مصرف پزشکی بــوده که برای رعایت بهداشت توسط همه ی افــراد در مراکز درمانــی و
بهداشتی و رستوران ها و صنایع غذایی و…. مورد استفــاده قرار می گیرد. علت نامگذاری این کلاه به دلیل ایــن است که از نظر
ظاهری جنسی شبیه به آکاردئون دارد. این کلاه سبــک وزن و کم حجم و به راحتی قابــل استفــاده می باشد و از ریزش مو و
انتقال بیماری ها در زمان انجـــام کار جلوگیری کرده و خاصیت ضد آب دارد از همیــــن رو در بیمارستان ها بعنوان کلاه بیمار در بخش های مختلف بویژه اتـــاق عمل از آن استفاده می شود.
این کالا از اسپان بـــاند به رنـــگ های مختلف طبق سفارش با گرامــاژ مختــلف تولید و در پک های 100 عددی و کارتن های
1200 عددی بسته بندی و به بازار مصرف عرضه می گردد. نوع نایلونی کلاه آکاردئونی نیز قابل تولید است.

کلاه آکاردئونی حجم و وزن بسیار کمی دارد و از دو نوع منسوج نبافته و پلاستیک طبق سفارش تولید می شود و به عنوان کلاه بیمار تک سایز (FREE) جهت پیشگیری از نشستن گرد و غبار و ویروس ها (کووید19) بر روی موها و سر افراد جلوگیری می نماید.

ساختار کلاه آکاردئونی از اسپان باند با گراماژ مورد نیاز و کش دو نخ در دستگاه تمام اتوماتیک اولتراسونیک تولید می شود و در رنگ های درخواستی در شرکت بهنام طب با برند BTI به صورت پک های 50 تایی ساخته شده و در بیمارستان ها ـ درمانـگا ها ـ کلینیک ها ـ آزمایشگاه ها ـ داروخانه ها و در تمامی فروشگا ها و شرکت های تجهیزات پزشکی در دسترس عموم می-باشد.

کلاه آکاردئونی

کلاه آکاردئونی مثل خرید کاور کفش یکی از لوازم یکبار مصرف پزشکی بوده که برای رعایت بهداشت توسط همه ی افراد در مراکز درمانی و بهداشتی و رستوران ها و صنایع غذایی و.. مورد استفاده قرار می گیرد. علت نامگذاری این کلاه به دلیل این است که از نظر ظاهری جنسی شبیه به آکاردئون دارند. این کلاه ها سبک وزن و کم حجم می باشند و به راحتی قابل استفاده هستند و از ریزش مو در زمان انجام کار جلوگیری کرده و خاصیت ضد آب دارند از همین رو در بیمارستان ها به وفور از آن استفاده می کنند.

کلاه های نایلونی به دلیل استفاده از نایلون موجب تعریق در سر می شوند ولی کلاه آکاردئونی این مشکل را نداشته و موجب بروز مشکل بهداشتی نمی شود. این محصول بیشتر در جاهایی مورد استفاده است که مسئله ی بهداشت بسیار مهم باشد. شرکت بهنام طب یکی از بهترین و معروف ترین تولید کننده های این نوع کلاه های بهداشتی می باشد و از بهترین مواد اولیه برای ساخت و تولید این محصول بهره گرفته است.

در ادامه به توضیح بیشتر درباره ی کلاه آکاردئونی می پردازیم.

کلاه آکاردئونی, کلاه یکبار مصرف, کلاه اکاردئونی, کلاه یکبار مصرف پزشکی

کلاه آکاردئونی چیست ؟

بسیاری از افرادی که در بیمارستان و مراکز درمانی مشغول به کار هستند و یا آشپز هایی که در آشپزخانه ها فعالیت می کنند ممکن است در زمان انجام کار دچار تعریق شوند به همین سبب از کلاه های بهداشتی استفاده می کنند تا هنگام فعالیت عرق نکنند. کلاه آکاردئونی بسیار سبک و نازک می باشد و همین ویژگی منجر به عبور هوا می شود به همین دلیل در بسیاری از آشپزخانه ها و رستوران ها و صنایع غذایی و دارویی و حتی در کارخانه ها، برای اطمینان خاطر بیشتر در هنگام انجام فعالیت از این محصول استفاده می کنند. شرکت بهنام طب برای تولید این کلاه ها از کش های پهن استفاده می کند تا افراد بتوانند مصرف کننده بتواند در مدت زمان طولانی از آن استفاده کند و احساس سنگینی و خستگی نداشته باشد.

کلاه آکاردئونی بعنوان یک لوازم پزشکی مصرفی ، کاربرد زیادی در اتاق های جراحی و بخش های حساس دیگر دارد. این کلاه ها از بهترین نوع از انواع کلاه ها محسوب می شوند و دارای کیفیت بسیار بالا و دوام زیاد هستند. به طور معمول برای ساختن این محصول، رنگ آبی و سفید بیشتر انتخاب شده و مرسوم تر است. علاوه بر ویژگی ضد آب بودن این محصول، مانع چرب شدن و ریزش مو نیز می شود و چون بسیار سبک است مصرف آن به بیمارستان ها توصیه می شود. با توجه به این که از چه موادی با چه کیفیتی استفاده شده باشد قیمت های این کلاه بهداشتی نیز متفاوت است.

دلیل بهتربودن کلاه بهداشتی نسبت به کلاه نایلونی چیست ؟

کلاه آکاردئونی برخلاف نوع نایلونی دارای جنسی از نایلون نیست به همین دلیل موجب تعریق در حین انجام کار نمی شود و همین سبب رعایت بیشتر بهداشت می شود. بسیاری از کسانی که در آشپزخانه ها مشغول به کارند به دلیل گرما و فعالیت باید از این کلاه ها استفاده کنند تا مانع تعریق شوند. این کلاه ها جریان هوا را به آسانی از خود عبور می دهند چون وزنی ندارند به همین خاطر استفاده از آن در مراکز درمانی و بهداشتی و آزمایشگاه ها و… ضروری می باشد.

شرکت بهنام طب همواره سعی کرده این کلاه ها را با استفاده از بهترین مواد تولید کند که دوام آن بالا برود  و دچار ساییدگی و پارگی نشود و علاوه بر آن در برابر میکروب ایمن باشد. این محصول طوری طراحی شده که از هرگونه ریز گرد و پرز عاری می باشد. دلیل نازک بودن کلاه آکاردئونی استفاده از پلی پروپیلن در تولید می باشد و به صوت مشبک تولید می شود و که هیچ بوی بدی از خود منتشر نکند. این کلاه های بهداشتی دارای فضای کافی و مناسب هستند به همین دلیل فشاری به سر وارد نکرده و به آسانی پاره نمی شوند. سایز این محصول در حالت کشیده چهل و هفت سانتی متر بوده و در حالت جمع دو در هجده است.

شرکت بهنام طب با استفاده از کادر پرسنل با تجربه و کارآزموده این محصول و قیمت ماسک سه لایه و بقیه تجهیزات پزشکی را تولید و به بازار هدف و افراد عرضه می کند و به صورت بیست و چهار ساعت در حال مشاوره دادن می باشند و محصولات را به تمام نقاط ایران و تهران ارسال می نمایند. در صورت تمایل با همکاران ما در تماس باشید.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : تجهیزات پزشکی,ماسک,ویروس, نویسنده : matin matin بازدید : 147 تاريخ : دوشنبه 27 تير 1401 ساعت: 10:19

ما در این مطلب سعی داریم به بررسی سیمان کاری طرح سنگ سیمانی بپردازیم. قبل از شروع هر چیزی ما اول میخوایم به بررسی سیمان کاری بپردازیم و انواع سیمان کاری را به شما توضیح دهیم. اگر ما بخواهیم به چند مورد از خدماتی که برای سیمان کاری ارائه میشود را برای شما دوستان عزیز نام ببریم باید به شما بگوییم که شامل این چند موارد میشود اما نا گفته نماند که این مثل هایی که ما میزنیم جز محبوب ترین خدمات سیمان کاری میشود.

سیمان کاری طرح سنگ سیمانی

  • سیمان کاری طرح سنگ سیمانی
  • سیمان کاری طرح چوپ
  • سیمان کاری به صورت کف استخر و دیواره های استخر
  • سیمان کاری نمای کلی بیرونی ساختمان
  • سیمان کاری کف خانه و سرویس های بهداشتی جهت استحکام بیشتر
  • سیمان کاری یاغ ها و حیاط منزل
  • سیمان کاری طرح تگری
  • سیمان کاری نمای شسته
  • سیمان کاری تخته ماله
  • سیمان کاری نما سیمانی ماهوتی
  • سیمان کاری نما سیمان اب ساب

این مواردی که نام برده شد تنها چند نمونه از سیمان کاری های هستند که قابل اجرا هستند. به طوری اگر بخواهیم به انواع سیمانکاری اشاره کنیم باید به شما بگوییم که روش های مختلفی برای انجام سیمان کاری وجود دارد.

قیمت سیمانکاری طرح سنگ سیمانی چگونه انجام میشود ؟

سیمان کاری طرح سنگ  سیمانی معمولا به دو صورت قابل اجرا میباشد که با کیفیت مختلفی انجام میشود که این نوع قیمت گذاری متناسب بر محلی است که نیاز به سیمان کاری دارد مثلا قیمت کف سیمانکاری طرح سیمانی با قیمت دیوار سیمان کاری طرح سنگ متفاوت است.

یکی دیگر از عوامی که تاثیر زیادی یا به اصطلاح تعیین کننده اصلی  قیمت سیمان کاری است متراژ بنای است  که سیمان کار درآن کار میکند. البته نا گفته نماند که مسائلی چون دستمزد خود سیمان کار و شاگردان ، درجه کیفیت سیمانی که سیمان کار استفاده میکند ، قیمت روز سیمان ، محل مورد استفاده و کاربرد سیمان هم تاثیر خاصی رو قیمت سیمان کاری طرح سنگ سیمانی ایفا میکند.

انوع سیمان مورد استفاده در سیمانکاری طرح سیمانی

همانطوری که شما دوستان عزیز مطلع هستید سیمان انواع مختلفی دارد شاید شما تا به حالا دو نوع سیمان را بیشتر در دیده باشید یا اسم ان ها را بیشتر شنیده باشید و ان هم سیمان سفید یا سیمان سیاه است ام سیمان های مختلف دیگری هم وجود دارد مانند:

  • سیمان تگری
  • سیمان رنگی
  • سیمان پوزولانی
  • سیمان هیدروفوبیز
  • سیمان ضد سولفات
  • سیمان حباب زا
  • سیمان ضد آب

این مواردی که در بالا گفته چند نمونه از انواع سیمان بودند که هرکدام در شرایط مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند.

مراحل درست کردن سیمان در سیمان کاری طرح سنگ سیمانی چیست ؟

همان گونه شما میدانید سیمان خالی را بدون افزودن هیچ مواردی نمیتوان استفاده کرد. برای درست کردن سیمان هم نیاز به آب و ماسه است که یرای تهییه یک سیمان برای استفاده در سیمانکاری طرح سنگ سیمانی باید مقدار مناسبی از هر موارد نام برده شده یعنی آب ، ماسه و سیمان و اجرای نمای سیمان شسته به میزان مناسبی انجام شود که اینکار نیاز به تجربه و فنی بودن سیمان کار دارد در ادامه میخواهیم به چند از نقش هایی که باید سیمانکار خوب بداند توضیح خواهیم داد.

مهارت های لازم یک سیمان کار حرفه ای چیست ؟

یک سیمان کار حرفه ای باید از انواع سیمان و نوع استفاده ان ها با خبر باشد. تسلط کامل در سیمان کاری داشته باشد یا یه اصطلاح فوت و فن های لازم سیمانکاری را بداند. یکی از ویژگی هایی که یک سیمان کارا از بقیه سیمانکاران متمایز میکند خواندن نفشه های ساختمانی و تشخیص اشکال هندسی است.

یک سیمان کارخوب علاوه بر موارد بالا باید : لیسه کشی ، آستر کشی، کروم بندی ، براندازی و انبار کردن مصالح ، سیمان کاری در ارتفاع ، سیمان کاری کف ساختمان، سیمان کاری درجاهای تنگ ، سیمان کاری دیوار و سیمان کاری بازسازی ساختمان مهارت داشته باشد.

 

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : بازسازی,نما,سیمانکاری, نویسنده : matin matin بازدید : 118 تاريخ : دوشنبه 27 تير 1401 ساعت: 10:09

خرید بهترین درب ضد سرقت cnc یکی از راه هایی است که می توان برای جلوگیری از ورود سارقین و دزدان به ساختمان جلوگیری کرد و از راه های مناسب برای حفظ امنیت ساختمان است و برای ساختمان های مسکونی و تجاری کاربرد دارد. این محصول به عنوان یکی از بهترین درب ضد سرقت هستند که علاوه بر ظاهر شیک و زیبا، امنیت و دوام بسیار بالایی در برابر اهرم کردن و فشار و نفوذ بیگانه دارند.

از دغدغه های افرادی که مالک ساختمان هستند با آن مواجه اند سرقت و نفوذ و ورود افراد بیگانه است. خرید بهترین درب ضد سرقت cnc یکی از درب هایی است که برای محافظت از انواع ساختمان ها به کار می رود و موجب افزایش اطمینان مالکان هنگام خروج از ساختمان می شود.

این روزها آمار سرقت بالا رفته و سارقین با استفاده از شیوه های مختلف و راهکار های مدرن وارد ساختمان ها می شوند به خصوص اگر آن ساختمان خالی باشد. یکی از راهکارهای ایجاد امنیت خرید بهترین درب ضد سرقت cnc می باشد.  در ساختار این درب ها از ابزارهای مقاوم و تکنولوژی بالا استفاده شده است و تولید این درب ها بدون دخالت دست انجام شده است.

متریال هایی که قفل درب ضد سرقت استفاده می شود بسیار با کیفیت بوده و این درب ها از نظر ظاهری نیز زیبا هستند. در ساختار این درب ها از برش های ظریفی استفاده شده است و دارای روکش هایی از جنس ام دی اف یا پی وی سی کره ای و یا چوب طبیعی هستند. برای بالا بردن امنیت از قفل های با زبانه بالا استفاده کرده اند.

خرید بهترین درب ضد سرقت cnc

درب ضد سرقت سی ان سی چیست ؟

درب ضد سرقت cnc  از جمله درب هایی است که در ساخت آن از تکنولوژی سی ان سی استفاده شده است و در بازار به فروش می رود. دستگاه سی ان سی ابزاری است که برای برش دادن و حک کردن بر روی درب ضد سرقت سی ان سی استفاده می شود. در واقع این دستگاه کمک می کند تا برنامه های مربوط به حک و برش خوانده شود و سپس روی آهن و چوب به مرحله ی اجرا درآید. اگر برای خرید بهترین درب ضد سرقت cnc  تمایل داشته باشید که حک با استفاده از دست انجام شود باید زمان بیشتری و در حدود سه برابر زمان عادی صرف شود. این روش مدرن و تکنولوژی جدید باعث شده تولید با سرعت بالایی انجام شود و فروش درب ضد سرقت بیشتر انجام گیرد.

این دستگاه به دلیل بالا بردن سرعت بر قیمت آن نیز تاثیر گذاشته و موجب شده خرید بهترین درب ضد سرقت cnc نسبت به درب هایی که دارای حک دستی هستند، ارزان تر باشد. به دلیل مناسب بودن قیمت این درب ها خریداران زیادی آن را خریداری کرده و برای اتاق ها و منازل استفاده می کنند.

درب های چوبی سی ان سی درب هایی هستند که دارای روکش های ام دی اف و پی وی سی می باشند که زیبایی آن ها را چند برابر کرده است. حک کردن روی این درب ها راحت است و می توان طبق سلیقه کسی که قصد خرید بهترین درب ضد سرقت cnc را دارد، طرح های مختلف را روی آن پیاده نمود و از رنگ های متنوع استفاده کرد. این درب ها مخصوصا توسط خانوم ها زیاد انتخاب می شود چون به زیبای دکوراسیون منزل کمک می کند.

ویژگی درب ضد سرقت سی ان سی

خرید بهترین درب ضد سرقت cnc به دلیل امنیت بالایی که دارد انجام می شود. برای بالا بردن امنیت از قفل هایی استفاده می شود که چند زبانه و استاندارد هستند و دارای کیفیت بالایی می باشند. این قفل های چند زبانه به شکل دیجیتالی می باشند و با استفاده از رمز و اثر انگشت باز می شوند که امنیت را بالاتر می برند.

از همین رو فروش درب ضد سرقت سی ان سی زیاد انجام می شود. این درب ها در اندازه و سایز های متفاوت و ضخامت متنوع تولید می شوند. این درب ها عایق صدا بوده و از متریال های استاندارد  در ساخت آن استفاده کرده اند. این درب ها از نفوذ و عبور صداها به درون ساختمان جلوگیری می کنند از همین رو مناسب شهرهای شلوغ و بزرگ هستند. ویژگی دیگر این درب عایق بودنشان در برابر حرارت است که مقاومت شان را بالاتر نیز برده است.

خرید بهترین درب ضد سرقت cnc به دلیل مقاومت آن ها در برابر ضربه و فشار بالاست چون از ورق های فولادی در ساخت آن استفاده شده است که در برابر فشار ناگهانی مستحکم می باشد. مانند درب ضد سرقت پی وی سی در برابر رطوبت و نم عایق خوبی محسوب می شوند به همین دلیل جزو درب های ضد آب به حساب می آیند. این محصول در رنگ های متنوع و مختلف به بازار هدف عرضه می شود و مشتریان و خریداران می توانند درب را متناسب با نمای منزل و ساختمان خود انتخاب کنند تا با دکوراسیون ساختمان هماهنگ باشد. این درب ها علاوه بر این که بسیار ساده و مجلل هستند به راحتی با دیگر متریال های ساختمان تطبیق می شوند. این درب ها به زیبا تر شدن چند برابر نمای منزل کمک می کنند.

سخن آخر

یکی از دغدغه های خریداران، خرید درب های ضد سرقتی است که دارای قیمت مناسب بوده و استاندارد و ایمن هستند. درب های سی ان سی از جمله این درب ها هستند که به آسانی نصب می شوند و متخصصین در زمان کوتاهی و به آسانی آن را نصب می کنند. در زمانی که این درب ها آسیب دیده باشند و شکسته باشند به راحتی می توان آن را تعویض و جا به جا نمود. کسانی که می خواهند مقرون به صرفه هزینه کنند می توانند اقدام به خرید بهترین درب ضد سرقت cnc نمایند.

بر طبق آمار بیشتر سرقت هایی که اتفاق می افتد از منزل های مسکونی می باشد. برای جلوگیری از نفوذ سارقین می توان از درب های ضد سرقت سی ان سی استفاده کرد. و در قسمت های مختلف منزل مانند درب ورودی تا درب لابی و داخلی استفاده کرد. شرکت آلتین تولید کننده انواع درب های ضد سرقت با استاندارد بالا و قیمت مقرون به صرفه است.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : درب, درب ضد سرقت, ایران, انلاین, نویسنده : matin matin بازدید : 103 تاريخ : دوشنبه 27 تير 1401 ساعت: 10:02

تجهیزات شبکه شامل ابزارهای مختلفی هستند که هر کدام از آنها به نوبه خود، جایگاه مهم و خاصی در راه اندازی شبکه دارند. معرفی سوکت شانه دار از آن دسته ابزارهایی است که در صورت نبود آن، کار شبکه و انتقال داده ها دچار  اختلال خواهد شد.

در مقاله های قبلی که در سایت تجهیزات شبکه پودسان درج شده اند، به نقد و بررسی کاور سوکت شبکه پرداخته ایم. اما جهت یادآوری، تعریفی مختصر از آن خواهیم داشت. سوکت شبکه، قطعه ای کوچک اما پر اهمیت است که با نصب آن روی کابل شبکه، داده ها و اطلاعات میان دو شبکه یا سیستم منتقل می شوند.

معرفی سوکت شانه دار، یکی از جدیدترین مدل های سوکت شبکه است که به واسطه شانه دار بودن، به عنوان بهترین و کاربردی ترین سوکت شناخته می شود به طوریکه کارشناسان جهت نصب و راه اندازی شبکه، ترجیح می دهند از این نمونه استفاده کنند.

معرفی سوکت شانه دار

سوکت شبکه یا کانکتور شبکه که به آن RJ-45 نیز گفته می شود، زیرمجموعه تجهیزات پسیو شبکه می باشد و در حقیقت قطعه ای غیرفعال است که با کمک تجهیزات اکتیو، در شبکه کاربرد دارد. سوکت ها بدون کابل شبکه، مفهومی ندارند زیرا برای انتقال داده ها می بایست به هر دو سر کابل نصب شوند.

در ادامه مطلب به انواع سوکت شبکه و شیوه سوکت زدن کابل شبکه می پردازیم. پس با ما همراه باشید.

انواع سوکت شانه دار

گفته شد که در معرفی سوکت شانه دار در انتهای خود یک شانه دارد که به منظور گستردگی و احاطه نمودن هرچه بیشتر کابل شبکه طراحی شده است. قابلیت استفاده از این مدل سوکت بر اساس فاکتورهایی همچون: نوع کاور یا پوشش سوکت، نوع جنس بدنه و نوع پین و همچنین نوع کابل شبکه قابل ارزیابی است.

سوکت شبکه دارای پین هایی مسی با نام کانکتور شبکه است که تعداد و قطر آنها باعث می شود تا انواعی گوناگون از سوکت طراحی شود.

اینک با انواع سوکت شانه دار آشنا شوید:

  • سوکت شبکه RJ45
  • سوکت شبکه RJ48
  • سوکت شبکه RJ11

سوکت شبکه rj45 نام دیگری برای سوکت شبه است که مهمترین نوع آن نیز می باشد. دارای ۸ پین مسی است و رنگ بندی های این سوکت بصورت استاندارد می باشد. این مدل، به نوبه خود دارای دو نوع مختلف دیگر از سوکت ها است که بر اساس نوع جنس طبقه بندی می شوند.

  • سوکت شبکه UTP: جنس بدنه این نمونه از پلاستیک است و مناسب کابل شبکه بدون شیلد می باشد.
  • سوکت شبکه SFTP: جنس بدنه این مدل از فلز است و با کابل شبکه شیلد دار تناسب دارد.

نحوه سوکت زدن سوکت شانه دار

همانطور که در مطالب بالا اشاره شد، سوکت شانه دار می بایست به کابل شبکه متصل شود تا کارایی داشته باشد. به نحوه سوکت زدن سوکت شانه دار که تیتر زیر آن را توضیح می دهیم دقت نمایید.

ابتدا لوازمی که جهت سوکت زدن به آنها نیاز داریم را معرفی می کنیم که شامل: کابل شبکه، آچار سوکت زن، سوکت شبکه، تستر کابل ، روکش شبکه استریپر و سیم چین شبکه می باشند.

اصولاً سوکت زدن شبکه دارای قواعد خاصی است که باید آنها را به ترتیب انجام داد و البته  استانداردهای شبکه را نیز می بایست در نظر گرفت.

ابتدا کابل هایی را با متراژ موردنظر و معین تهیه نماییم. هر یک از کابل ها از ۸ رشته سیم مسی تشکیل شده اند و هر رشته، دارای رنگ مخصوصی است که رعایت ترتیب آنها هنگام سوکت زدن از اهمیت زیادی برخوردار است.

برای نصب سوکت شبکه بر سر کابل از یکی از استانداردهای TIA-568A و TIA-568B استفاده میشود که در آنها ترتیب رنگ بندی کابل شبکه در سوکت شبکه مشخص شده است.

سپس هر دو سر کابل را به کانکتورهای شبکه متصل می نماییم و کابل شبکه را در واقع سوکت می زنیم. البته برای اینکه کار سوکت زنی شبکه بدرستی انجام گیرد، بهتر است که از کارشناسان و نصابان کاربلد کمک بخواهید چرا که این افراد، کار نصب قیمت تجهیزات شبکه نگزنس و سوکت زدن سوکت شانه دار را ماهرانه انجام می دهند.

قیمت خرید سوکت شبکه cat6 شانه دار

کانکتورهای شبکه دارای انواع گوناگونی هستند که به سه گروه cat5 cat6، cat7 تقسیم می شوند و بصورت شیلد دار و بدون شیلد می باشند. سوکت شبکه cat6 شانه دار، یکی از این مدل ها است که دارای ویژگی هایی از قبیل: کیفیت و سرعت بالا و پهنای باند استاندارد است و کاربرد آن در کنار کابل های cat6 باعث می شود تا سرعت انتقال داده ها بیشتر شود.

قیمت خرید سوکت شبکه cat6 شانه دار و سایر انواع مدل ها در معرفی سوکت شانه دار، در سایت اینترنتی فروشگاه پودسان بسیار مقرون به صرفه می باشد و قیمت ارایه شده به مشتری، کاملا واقعی است. البته قیمت سایر ابزار شبکه در این مجموعه مناسب و رقابتی می باشد.

از لحاظ کیفیت و اعتبار، تجهیزات شبکه پودسان در درجه بالایی قرار دارند چرا که این فروشگاه اینترنتی محصولاتی با برندهای معروف لگراند، نگزنس ، سیسکو و چند برند دیگر را عرضه می نماید.

جهت اطلاع از قیمت این محصولات و قیمت فروش کابل لن شبکه، کیستون شبکه، معرفی سوکت شانه دار، پچ کورد، داکت، ترانک و پچ پنل شبکه نگزنس به سایت آنلاین پودسان وارد شوید و قیمت محصول موردنظر را مشاهده نمایید یا با کارشناسان فروش تجهیزات شبکه تماس بگیرید.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : تجهیزات شبکه, نگزنس, کابل شبکه, نویسنده : matin matin بازدید : 113 تاريخ : دوشنبه 27 تير 1401 ساعت: 9:50

مقدمه: اگر دندان هایی آسیب دیده و از دست رفته دارید و قصد انجام ایمپلنت دندان دارید، بهتر است ابتدا برای ثبت نام کارت تخفیف ایمپلنت اقدام کنید‌. در واقع خدماتی مانند ایمپلنت، کامپوزیت و ارتودنسی و غیره جز خدمات زیبایی محسوب میشوند. از این رو هزینه ای که برای این خدمات در نظر گرفته شده است بسیار زیاد است. بنابراین میتوان نتیجه گرفت که تمامی اقشار جامعه توان پرداخت این چنین هزینه ها را ندارند. به همین منظور کارت های تخفیفی وجود دارند که با استفاده از آن ها میشود تخفیفات شگفت انگیزی دریافت کرد. پس‌ اگر قصد انجام ایمپلنت دارید از تخفیف ایمپلنت دندان غافل نشوید.

ایمپلنت دندان چیست ؟

در واقع ایمپلنت ابزاری است که به‌ جای ریشه دندان قرار میگیرد. این ابزار به صورت موقتی یا دائمی در لثه جایگزاری میشود و جالب تر اینکه کاملا به دندان ها و لثه های طبیعی مان سازگار است. معمولا ایمپلنت از جنس تیتانیوم است و به همین دلیل با بدن ما سازگار است. ایمپلنت میله ای شکل بوده که داخل استخوان فک قرار میگیرد. حال اگر این فرآیند به درستی صورت گیرد ایمپلنت طول عمر بسیار بالایی خواهد داشت.

در گذشته اگر کسی دندانش را از دست میداد تنها راه استفاده از دندان های مصنوعی بود. همانطور که میدانید دندان های مصنوعی دارای نقطه ضعف های بسیار زیادی است که هر کسی تحمل استفاده از آن را ندارد. ولی امروزه با پیشرفت علم، ایمپلنت یک جایگزین مطمئن و مناسب برای دندان های از دست رفته است. ایمپلنت روشی است که در آن دندانی ساخته میشود که دقیقا مطابق با دندان اصلی است و در برخی موارد حتی بهتر از‌ دندان اصلی عمل میکند.

ثبت نام کارت تخفیف ایمپلنت

دو نوع ایمپلنت داریم:

  1. ایمپلنت اندوستیال: در این نوع ایمپلنت، میله تا استخوان فک فرو میرود و در آنجا محکم میشود.
  2. ایمپلنت ساب پریوستیال: این نوع ایمپلنت عموما در زیر لثه و بالای استخوان آرواره قرار میگیرد. اما این روش به دلیل ناامن بودن دیگر مورد استفاده قرار نمیگیرد. زیرا در این روش ایمپلنت خیلی زود لق شده و از‌ لثه خارج میشود. پس تنها ایمپلنتی که امروزه مورد استفاده قرار میگیرد نوع اندوستیال است.

مراحل انجام‌ ایمپلنت چیست ؟

  1. لازم است قبل از انجام ایمپلنت، دندان ها به خوبی بررسی شوند تا هر گونه پوسیدگی و خرابی ترمیم شود.
  2. در مرحله دوم لازم است طی یک عمل جراحی ایمپلنت درون لثه و استخوان فک قرار بگیرد.
  3. چند ما طول میکشد تا ایمپلنت  تیتانیومی با استخوان و لثه تطبیق پیدا کند.
  4. پس از مدتی که دندان پزشک از ادغام دندان شما مطمعن شد از ایمپلنت به عنوان ریشه یا پایه استفاده کرده سپس روی آن پروتوز قرار میدهد.

با توجه به مراحل گفته شده و حساسیت بالا، این روش هزینه بالایی میطلبد و هر کسی توانایی پرداخت این هزینه ها را نخواهد داشت. به همین دلیل لازم است افراد برای ثبت نام کارت تخفیف ایمپلنت دندان اقدام نمایند تا بتوانند با خیال راحت به دندان پزشک مراجعه کنند.

تخفیف لمینت دندان

در برخی موارد دندان ها ممکن است دچار بدرنگی، ترک، فاصله زیاد، لب پرشدگی و نامنظمی خفیف باشند. در چنین شرایطی لمینت بهترین و کاربردی ترین روش ممکن خواهد بود. لمینت دندان روشی است که در آن از سرامیک برای ساختن دندان هایی زیبا و سفید و مرواریدی استفاده میشود. اما این روش نیز مانند ایمپلنت دندان، پر هزینه است به طوری که اقشار ضعیف جامعه ناچار به استفاده از تخفیف لمینت دندان هستند. اما در انتهای این مقاله راه دریافت این تخفیف ها را توضیح خواهیم داد پس با ما همراه باشید.

تخفیف ایمپلنت دندان

همانطور که توضیح داده شد، ایمپلنت روشی کاربردی و موثر برای دندان های از‌ دست رفته است. به طوری که در گذشته اگر کسی دندانش را از دست میداد، برای همیشه این اتفاق در زندگیش ماندگار میشد و هیچ راهی برای جایگزین کردن آن وجود نداشت. پس از چندی دندان های مصنوعی جایگزینی برای دندان های اصلی شدند اگر چه در آن زمان دندان مصنوعی روشی مناسب بود. ولی امروزه با روی کار آمدن ایمپلنت هیچ روشی توانایی مقابله با آن را ندارد. اما متاسفانه به دلیل هزینه بالای این روش لازم است از تخفیف ایمپلنت دندان استفاده کنیم و لازم است برای ثبت نام کارت تخفیف ایمپلمت دندان اقدام نماییم.

ایمپلنت دندان برای چه کسانی مناسب نیست ؟

  1. افرادی که در گذشته و یا در حال حاظر شیمی درمانی انجام میدهند بهتر است بدانند که‌ امکان موفقیت انجام ایمپلنت در آن ها بسیار پایین است.
  2. از آنجایی که ایمپلنت در لثه و استخوان فک افراد قرار میگیرد لازم است فرد از سلامت بافت لثه و استخوان برخوردار بود. مثلا کسی که پوکی استخوان دارد کاندید مناسبی برای دریافت ایمپلنت نخواهد بود.
  3. افراد سیگاری کاندیدای مناسبی برای دریافت ایمپلنت نیستند و عموما دندان پزشکان در صورت اطلاع از اعتیاد فرد از انجام این عمل خود داری میکنند.
  4. لازم است افراد همواره بهداشت دهان و دندانشان را رعایت کنند. در غیر اینصورت عمل ایمپلنت موفقیت آمیز نخواهد بود.

کارت تخفیف دندانپزشکی

عموما بیمه های دولتی در سرتاسر دنیا، عمل ها و خدمات زیبایی را تحت پوشش قرار نمیدهند. از این رو خدمات مهم و کاربردی چون ایمپلمت، لمینت، کامپوزیت و غیره تحت پوشش بیمه نیستند.

همچنین این خدمات از هزینه بسیار بالایی برخوردار هستند و اکثر افراد و اقشار جامعه توانایی پرداخت این چنین هزینه هایی با ندارند. اما در این میان برخی از شرکت های خصوصی دست به اقدام زدند و با ارائه کارت تخفیف دندانپزشکی این مشکل را حل کردند. این کارت با نام کارت طلایی ارائه میشود به طوری که دارندگان آن امکان برخورداری از طرح تخفیف ۳۰ تا ۷۰ درصدی را خواهند شد. به همین دلیل است ما پیشنهاد میکنیم قبل از مراجعه به دندان پزشکی حتما برای ثبت نام کارت تخفیف ایمپلنت اقدام نمایید تا بتوانید از تخفیفات شگفت انگیز آن بهره مند شوید.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : تخفیف,لمینت,ایمپلنت, نویسنده : matin matin بازدید : 132 تاريخ : دوشنبه 27 تير 1401 ساعت: 9:42

ساخت و آرایش غرفه از ابزارهای موثر تبلیغات میباشد و اهمیت آن در حدی است که در کشور های صنعتی با مدیریت مستقل در ارائه کالا و خدمات عمل میکند.  امروزه در صنعت نمایشگاهی غرفه داران به این باور رسیده اند که برای داشتن نمایشی موفق، نیاز به جذب و درگیر کردن بازدیدکنندگان از غرفه می باشد و می توان بیان کرد که غرفه در نمایشگاه به منظور کارت شناسایی یک شرکت و غرفه دار است. به همین دلیل مجموعه جوپنزا روند طراحی غرفه سازی نمایشگاهی ها را برای شما توضیح میدهد.

انتخاب اندازه ی مناسب برای غرفه های نمایشگاهی چقدر مهم است

تعیین اندازه یک غرفه بر اساس ذوق و سلیقه نیست و صرف بزرگی غرفه به اعتبار شرکت اضافه نمیکند و کوچک بودن هم ممکن است نتواند هدف های شرکت را برآورده کند. پس برای تعیین اندازه مورد نیاز یک غرفه باید تعداد کالاهای نمایشی، اندازه و حجم و نحوه ارائ آنها، نیاز به فضای مذاکره و تشریفات و غیره را در نظر گرفت و اندازه غرفه را بطور نسبی محاسبه کرد.

غرفه نمایشگاه

غرفه های نمایشگاهی چه ویژگی هایی باید داشته باشد

برای این که یک غرفه نمایشی رشد کند باید ویژگی هایی داشته باشد. از جمله:

دارای جذابیت لازم، هماهنگ با نوع کالاهای نمایشی، وضعیت مکانی مناسب، قابل درک بودن پیام طراح برای بیننده، طراحی مناسب با کالاهای قابل ارائه از ویژگی های یک غرفه نمایشگاهی مناسب است‌.

اصل مهم در طراحی غرفه

خلاقیت و هنر بهتر زیستن در فضا و زمان محدود، می تواند اولین ایده برای طراحی غرفه نمایشگاهی و سفارش طراحی سر رسید باشد. اگر این اصل مهم در طراحی غرفه نمایشگاهی رعایت شود، شما غرفه نمایشگاهی خوب و مناسب را ارائه داده اید.

چرا طراحی غرفه در برگزاری نمایشگاه بسیار با اهمیت است

چون اگر غرفه ای به درستی و کامل طراحی شده باشد در شلوغی دوران نمایشگاه می تواند پیام غرفه دار و یا شرکت را با تاثیر گذاری قوی به مخاطب مورد نظر برساندو با توجه به زمان محدود بازدیدکننده از غرفه که حدودا ۵ تا ۲۰ دقیقه است بتواند تاثیر گذاری ماندگار در یک موقعیت رقابتی بوجود آورد.

انتخاب طراح در فضاهای نمایشگاهی چقدر اهمیت دارد

انتخاب طراح از وظایف مهم شرکت کننده می باشد و با توجه به نوع نمایشگاه های قابل برگزاری در جهان و تنوع کالایی مربوطه باید دارای تجربه کافی و ویژگی های چون: دارای ذهنیت نمایشگاهی باشد، ترجیحا دکوراتور و طراح صحنه باشد، خوش فکر و خوش ذوق و سلیقه باشد، دارای تجربه مناسب در طراحی غرفه های نمایشگاهی باشد، با تفکر شرکت کننده یعنی مدیر غرفه همراه باشد.

استفاده ی مناسب از رنگ در فضاهای نمایشگاهی چقدر اهمیت دارد

رنگ ها از عوامل مهم جذب مخاطب هستند و در خاطره ها باقی می مانند. وسایل و تجهیزات و مبلمان و لوازم بکار گرفته شده در غرفه باید دارای رنگ و کیفیت ظاهری مناسب باشند. استفاده از رنگ های مختلف درغرفه و چیدمان کالا باید هم خوانی لازم را با یکدیگر و با موضوع اصلی نمایش غرفه داشته باشند.

در استفاده از رنگ ها باید خصوصیات فرهنگی محل نمایش و تاثیر روانی آنها در روی بازدیدکنندکان و افراد غرفه و افراد مشاهده کببینندگاه طراحی تقویم دیواری 1402 را در نظر گرفت.

استفاده از رنگ های گرم و شاد در غرفه جلب توجه بیشتری مبکند اما در نمایش کالا تطابق رنگ با نوع کالا اثر بخش تر است.

میز کانتر نمایشگاه چیست و چه ویژگی هایی دارد

میز کانتر یا پیشخوان اصل مهم غرفه های نمایشگاهی است که برای ارائه اطلاعات کالا و خدمات مورد استفاده
قرار می گیرد و تفاوت اصلی آن با میز های معمولی قابلیت نصب چاپ و قابل حمل بودن آن ها می باشد. و چاپ مگنت جلوی میز صورت میگیرد.

و این میز کانتر دارای ویژگی هایی میباشد، از جمله:

صفحه MDF با روکش PVC که قابلیت جمع شدن دارد، میز کانتر دارای قفسه براب نگهداری کاتالوگ و نمونه محصول می باشد.

برای چاپ روی میز کانتر نمایشگاهی از تکنیک چاپ فضای داخلی استفاده می‌شود به‌طوری که طرح اختصاصی و مورد نظر شما بر روی کاغذ کتد چاپ شده و با پوششی از لمینیت مات یا براق آماده می شود.

از مهم‌ترین مواردی که در هر نمایشگاه یا پروموشنی ضروری است، محلی برای ارتباط با مخاطبان و مشتریان است. به وسیله‌ی میز کانترهای شیک و کاربری می توان به غرفه یا محل معرفی جلوه‌ی خاصی بخشید و در ضمن محصول یا برند را هم تبلیغ کرد. میز کانترهای پیش ساخته به سادگی نصب میشود و به راحتی حمل می‌شوند.

جاکاتالوگی نمایشگاه

جاکاتالوگی نمایشگاهی، استند کاتالوگ، کاتالوگ استند، جابروشوری و استند بروشور، نامهای دیگر جاکاتالوگی هستند. با توجه به اینکه در نمایشگاه ها، یکی از مهمترین اهداف، نمایش کاتالوگ محصولات و خدمات است، جاکاتالوگی نمایشگاهی از موارد ضروری در غرفه و در واقع دست یار غرفه داران عزیز میباشد.

در بخش نمایشگاهی انواع جاکاتالوگی ها قابل ارائه بصورت فروش و اجاره می باشد. با توجه به محدودیت روزهای نمایشگاه و سختی حمل و نقل برای مشتریان شهرستان ها، بسیاری از مشتریان به خرید جاکاتالوگی نیاز ندارند و بیشتر به دنبال اجاره جاکاتالوگی هستند. شرکت جوپنزا برای راحتی کار مشتریان عزیز، بخش اجاره جاکاتالوگی نمایشگاهی را هم فعال کرده است به این صورت که معمولا یک سوم قیمت خرید جاکاتالوگی به عنوان اجاره جاکاتالوگی نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : غرفه,نمایشگاه,طراحی, نویسنده : matin matin بازدید : 121 تاريخ : دوشنبه 27 تير 1401 ساعت: 9:33

سر رسیدهای اختصاصی می توانند بیش از ابزاری برای به خاطر سپردن تاریخ ها یا تبلیغ کسب و کار شما باشند. این مجموعه از طرح‌های منحصربه‌فرد تقویم واقعاً امکانات این رسانه اغلب نادیده گرفته شده را به عنوان یک هنر پیش می‌برد. داشتن یک تقویم جالب فقط برای زیبایی شناسی نیست. منحصربه‌فرد کردن تقویمتان باعث می‌شود که گیرندگان آن را بخواهند و بخواهند به استفاده از آن ادامه دهند. از نقطه نظر شرکت شما، این به معنای برداشت بیشتر از برند است.

اگر طراحی به ویژه الهام بخش باشد، ممکن است سررسید اختصاصی شما بیش از یک سال باقی بماند.ما همیشه به دنبال طرح‌های تقویم زیبا و منحصربه‌فرد هستیم و فکر می‌کنیم. تقویم های پوستری، تقویم دیواری و سایر قالب های غیرمنتظره را خواهید یافت. بازار از تقویم‌های پوستری ساده گرفته تا آثار هنری سیم‌پیچ، کارت‌ها، آهن‌رباها و تقویم‌های دوخته شده با زین را تغییر داد.

سررسید اروپایی H8106

در واقع، سر رسید های اختصاصی بیشتر به خواسته‌های مشتری بستگی دارند و این تنوع شگفت‌انگیز را توضیح می‌دهد. اگر قصد دارید برای مشتریان و شرکای تجاری خود تقویم بفرستید، به آن به عنوان فرصتی بی نظیر برای تبلیغ برند خود هر روز در طول سال فکر کنید. از این رو، تقویم شما باید توجه را جلب کند و فوراً برجسته شود، و باید تعدادی از قوانین و نشانه های اساسی در مورد نحوه ایجاد آن را رعایت کنید.مزایای چاپ سر رسید اختصاصی گزینه های رایج سر رسید اختصاصی عبارتند از 1 ماه، 2، ماه، 6 یا همه 12 ماه در هر صفحه.

شما می توانید هر یک از این موارد را انتخاب کنید، به شرطی که اعداد موجود در آن صفحه به اندازه کافی قابل خواندن باشند. برای اهداف خوانایی، کسب‌وکارها اغلب به گزینه یک ماه در هر صفحه مراجعه می‌کنند تا پیام آنها به درستی منتقل شود و تصویر محصول متفاوتی را در هر صفحه نشان دهد. مضامین و عناصر در پیامی که یک تقویم منتقل می کند چیزهای زیادی می گویند،

اما از آنجایی که این یکی در درجه اول برای اهداف تجاری استفاده می شود، باید تصویر شرکت خود را برجسته کنید و موضوعی را انتخاب کنید که با نام تجاری شما مطابقت داشته باشد. تصاویر برای سر رسید 1402 شما اهمیت زیادی دارند، اما این بدان معنا نیست که شما باید کاربران را با تعداد زیادی از آنها غرق کنید. در عوض، قانون کمتر بیشتر است را اعمال کنید، چند عکس با وضوح و کیفیت بالا انتخاب کنید و مطمئن شوید که برای کاربر نهایی جذاب خواهند بود.از هر چیزی که شلوغ، نامرتب یا حواس‌پرتی را ایجاد می‌کند اجتناب کنید و به سراغ قطعات ظریف و عمومی بروید که یا خودتان می‌سازید یا با وضوح بالا اعمال ‌کنید.

برای این منظور، البته، به حق استفاده از تصویر نیاز دارید، بنابراین ممکن است ایده خوبی باشد که تصاویری را که قبلاً در جزوات، بروشورها و پوسترهای شما ظاهر می‌شوند، در نظر بگیرید. به این ترتیب، آگاهی از برند را نیز تقویت خواهید کرد و از تلاشی که در تقویم خود سرمایه گذاری کرده اید، کسب درآمد خواهید کرد. هرچه این تصاویر بهتر به نظر برسند، در پایان سر رسید اختصاصی شما بیشتر نتیجه خواهد داد.

افراد تجاری از تقویم نه تنها برای بررسی، بلکه برای به خاطر سپردن تاریخ ها و قرار ملاقات های مهم استفاده می کنند و فرصت های شما در اینجا پنهان می شود. تقویم باید به شما کمک کند تا شرکت و رویدادهای آتی آن را تبلیغ کنید تا کاربران بدانند چه زمانی می توانند از فروش و پیشنهادات انحصاری شما استفاده کنند. هنگامی که سر رسید اختصاصی خود را طراحی و آماده تحویل کردید، به استراتژی چاپ فکر کنید. برای این منظور، با یک متخصص در مورد تکنیک هایی مشورت کنید که برای شما مناسب است و هم با سبک و هم با موضوع تقویم مطابقت دارد.

به احتمال زیاد از شما خواسته می شود که بین کاغذ براق و مات یکی را انتخاب کنید و مکانیزم اتصال را انتخاب کنید: تقویم سیم پیچ، منگنه یا زین دوخته شده و …ناگفته نماند که در دنیای طراحی تقویم، ظاهر عالی تنها بخشی از فرآیند است. هدف شما همچنین باید این باشد سر رسید اختصاصی خود را برای  برای بیننده مفید کنید و راهی برای تبلیغ کسب و کار خود بیابید.

این تقریباً به این معنی است که شما به یک تقویم قدرتمند و فریبنده نیاز دارید که مردم را تشویق کند تا به آن نگاه کنند و احساسات خاصی را نسبت به برند و محصولات شما القا کند.به همین دلیل است که شرکت ها پول زیادی را برای طراحی تقویم مارک دار خود خرج می کنند و دانستن اینکه چه تعداد سرنخ، چشم انداز و فروش می تواند ایجاد کند کاملاً منطقی است.

تقویم‌ها باید همیشه جالب باشند و شاید حتی چیزی را به تخیل مخاطب بسپارند. این امر مستلزم درک خوبی از چیزهایی است که آن مخاطب دوست دارد و از آن لذت می برد، به طوری که هر یک از آنها مکان مناسبی برای آویختن آن تقویم پیدا کنند.مرتبط بودن به شما کمک می‌کند تقویمتان را جذاب‌تر کنید – اگر ماشین‌های مجلل را به طرفداران پرشور می‌فروشید، لحظات جالبی را به تصویر بکشید و بهترین قطعات خود را به نمایش بگذارید.

شما می توانید سر رسید اختصاصی خود را از هر لحاظ شخصی سازی کنید چه از لحاظ سایز یا نوع کاغذی که در سر رسید استفاده میشود یا از لحاظ چیدمان روزها و ماه ها و که به صورت روزانه یا ماهانه باشد و یا می توانید در سر رسید اختصاصی خود از هر نوع جلدی که بخواهیم استفاده کنیم، که می تواند چرم و سلفونی و … باشد.و یا حتی می توان تعداد برگه ها را خودمان تعیین کنیم که چند برگ باشد و تعداد برگه های اخر و اولش چند برگ باشد. در سر رسید اختصاصی رمان وسط سر رسید را نیز خودمان طراحی می کنیم چه از لحاظ جنس نوع و رنگ.

به طور کل هر چیزی را که فکرش را بکنید و بخواهید می توان در سر رسید اختصاصی و خرید ست مدیریتی بنا بر انتخاب و نیازی که دارید شخصی سازی کنید.حداقل سفارشی که برای سر رسید اختصاصی می خواهید سفارش دهید 1000 عدد می باشد. بانک ها، کارخانه ها ، شرکت هایی که برند هستند و شرکت های بزرگ در حوزه های مختلف سر رسید اختصاصی خود را ارایه می دهند و نشان از قدرت مجموعه و سازمان دارد.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : سر رسید,1402,سال نو,یادداشت, نویسنده : matin matin بازدید : 114 تاريخ : دوشنبه 27 تير 1401 ساعت: 9:21

با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی، استفاده مردم نیز از ابزار‌های الکترونیکی نیز  افزایش پیدا کرده است. اگر نگاهی به اطراف خود بیاندازید می‌توانید برخی از آن ‌ها را مشاهده کنید. بازار تبلیغاتی نیز به طور مداوم خود را با کالا‌ها و محصولات روز دنیا آپدیت می‌کند. به همین منظورست هدیه الکترونیکی را به دنیای هدایای تبلیغاتی وارد کرده است.

با پیشرفت ابزار‌های الکترونیکی و ورود آن ‌ها به زندگی روزمره، انجام برخی از کار‌ها آسان تر شد یا حداقل برخی از نیاز‌های آنان برطرف گردید. مثلا گوشی موبایل یکی از الزامات وضروریات در دنیای امروز می‌باشد.

به گونه ای که چند ساعت از روز را مشغول به کارکردن با آن ‌ها می‌باشند. به همین دلیل انتخاب آن ‌ها به عنوان هدیه تبلیغاتی بیش از پیش قوت گرفت. همانطور که می‌دانید یکی از شرط ‌ها و اساس هدیه تبلیغاتی کاربردی بودن آن است که ابزار‌های الکترونیکی این ویژگی را دارد. این ابزار‌ها به دنیای تبلیغات وارد شده و مورد استقبال قرار گرفتند. به گونه ای هم اکنون سفارش آن ‌ها در ابتدای لیست مدیران است.

ست هدیه تبلیغاتی

 

چرا از هدایای الکترونیکی استفاده کنیم؟

 

از جمله مزایا و ویژگی ‌های دیگر ست هدیه الکترونیکی تبلیغاتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هدیه به صرفه و زودبازده: شاید در نگاه اول و با دیدن کلمه الکترونیکی فکر کنیم که هزینه سفارش آن زیاد خواهد شد. در حالیکه اینگونه نیست. با توجه که بازدهی سریع و ماندگار بالا آن پرداخت این مبلغ ناچیز خواهد بود. از طرفی نیز می‌دانید که هزینه برای تبلیغات سرمایه گذاری به حساب می‌آید. از جمله هدایای تبلیغاتی زوده بازه دیگر می‌توان به فلش تبلیغاتی یا پاوربانک تبلیغاتی اشاره کرد.
  • دیده شدن برند: می‌دانید چرا برخی از ابزار‌ها، نسبت به سایر هدایای تبلیغاتی تاثیرگذارتر است؟ چند مورد در دیده شدن برند تاثیر دارد. یکی از آن ‌ها این است که مکان کافی برای تبلیغ وجود دارد. مورد بعدی که بسیار حائز اهمیت است، کاربردی بودن است. یک ابزار تبلیغاتی کاربردی می‌تواند، در طول روز چند بار مورد استفاده قرار گیرد. توسط افراد زیادی دیده شود یا اینکه همیشه همراه آنان باشد. هر چقدر که یک نوشته تکرار گردد و مدام در جلوی دید آن ‌ها باشد، شانس دیده شدن و در ذهن ماندن برند بیشتر می‌شود.
  • کارآمد بودن به این مورد بار‌ها اشاره کردیم. ابزار‌های الکترونیکی بخشی از زندگی مردم را تشکیل داده اند. به گونه ای که زندگی بدون آن ‌ها امکان پذیر نیست. بنابراین ست هدیه الکترونیکی انتخاب درستی می‌باشد و می‌تواند تاثیر زیادی در کسب و کار داشته باشد. مسلما استفاده از آن ‌ها در تبلیغات نیز بیشتر خواهد شد و گام موثری در پیشرفت کسب و کار ‌ها خواهد داشت.

به عنوان یک روش سفارشی برای ابراز آرزوهای خوب، هدایای تبلیغاتی نمی توانند برای همه یکسان باشند. در این سال‌ها با پیشرفت تکنیک، محصولات الکترونیکی و دیجیتالی تبدیل به محصولات پرفروش و انتخاب جدیدی از هدایای تبلیغاتی می‌شوند.

دادن هدایای تبلیغاتی نیز یک راه ضروری برای ایجاد ارتباط تجاری با مشتریان و شرکای تجاری است. قاب عکس دیجیتال و ست هدیه تبلیغاتی الکترونیکی به عنوان هدایای تبلیغاتی بیشتر و بیشتر از انواع محصولات الکترونیکی محبوب می شوند.محصولات الکترونیکی و محصولات دیجیتال دارای مزایای زیادی هستند که هدایای معمولی با آنها قابل مقایسه نیستند. ما می توانیم برخی از تصاویر و شعارها را از قبل در قاب دیجیتال بارگذاری کنیم و روی میز شما نمایش دهیم.

این از شما حمایت می کند که سخت کار کنید و شما را تشویق کند. بنابراین فقط به مشتریان، شرکای تجاری یا کارمندان خود چنین هدایای الکترونیکی بدهید، آنها بسیار خوشحال خواهند شد و این یک راه خوب برای به جا گذاشتن تأثیر خوب برای آنها خواهد بود.ما اعتقاد داریم که هدایای الکترونیکی و دیجیتالی روند اصلی هدایای تبلیغاتی در آینده خواهد بود.

 

بهترین زمان استفاده از ست هدیه دیجیتال چه زمانی است؟

 

فرصت‌های زیادی برای استفاده از این مجموعه‌های هدیه وجود دارد، به عنوان مثال آنها یک هدیه شرکتی فوق‌العاده برای کارکنان یا مشتریان شما هستند. نه تنها این، بلکه می توانند به شما کمک کنند تا در انتخاب آسان گروهی از محصولاتی که می توانید مطمئن باشید از یکدیگر تعریف می کنند و به خوبی کار می کنند، الهام می گیرند. ما متوجه شده‌ایم که مشتریان دوست دارند از این موارد برای خود استفاده کنند: کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌ها، روزهای توجیهی، سال نو،نمایشگاه‌های تجاری و رویدادها به عنوان خرید کیف تبلیغاتی رایگان یا ورودی.

 

آیا همه چیز در بسته با لوگوی من مارک می شود؟

 

بله، معمولا! بیشتر اوقات تمام قطعات موجود در ست هدیه الکترونیکی با لوگوی شما تزئین می شود.شما میتوانید لوگو خود را روی تک تک هدایایی که داخل بسته قرار میگیرد حک کنید.

 

چرا از این مجموعه های هدیه استفاده کنیم؟

 

ست هدیه الکترونیکی کار شما را آسان می کند، نه تنها این، بلکه خرید در یک بسته نرم افزاری می تواند شما را از انبوهی نجات دهد! امروز قیمت برخی از این محصولات را سریع دریافت می کنید.انتخاب اقلامی که در بسته قرارمیدهید با خود شماست به عنوان مثال میتوانید پاوربانک و شارژر فندکی و فلش او تی جی و جا موبایلی و هولدر موبایل را در ست هدیه الکترونیکی خود قرار دهید و یا میتوانید در ست خود از پاوربانک و کابل رابط و کابل شارژ و هندزفری استفاده کنیم.

در ست دیگر از مجموعه ست هدیه الکترونیکی می تواند شامل فلش مموری و پاوربانک تبلیغاتی و خودکار و شارژ فندکی با قابلیت چاپ و حکاکی لیزری باشد.و در کل شما میتوانید نسبت به بودجه و هدف تبلیغاتی خود مواردی را اضافه و یا کم کنید.عموما اقلامی که در ست هدیه الکترونیکی قرار میگیرد شامل این موارد است: پاور بانک، فلش مموری، اسپیکر بلوتوثی، شارژر رو میزی چراغ خواب، ساعت دیجیتال، هدفون، موس ،هاب یو اس پی، شارژر فندکی،دستبند هوشمند.

امیدواریم با مطالعه این مقاله، پاسخ سؤالات خود را در خصوص استفاده از ست هدیه الکترونیکی دریافت کرده باشید. علاوه بر این، به شما اطمینان می­دهیم که با استفاده از نکات ذکر شده در خصوص این استراتژی موفق بازاریابی، به راحتی می­توانید مشتریان و همچنین رقبای خود را شگفت زده کنید و در هر شرایطی از بازار، یک گام بزرگ به سمت پیشرفت بردارید..

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : فلش,پاوربانک,هدیه, نویسنده : matin matin بازدید : 115 تاريخ : دوشنبه 27 تير 1401 ساعت: 9:15

مزایای ماسک پارچه ای نسبت به ماسک یکبار مصرف در چیست ؟ در سال های اخیر استفاده از ماسک ها بسیار زیاد شده است. همانطور که میدانید علت این امر شیوع و همه گیری ویروس کرونا است. در همین راستا تمامی کمپانی ها دست به کار شدند و اقدام به چاپ ماسک پارچه ای و دیگر ماسک ها کردند. یعنی از ماسک ها در جهت تولید هدایای تبلیغاتی مانند  طراحی سر رسید 1402  استفاده کردند. اما اینجا سوالی که مطرح میشود آن است که مزایای ماسک پارچه ای نسبت به ماسک یکبار مصرف چگونه است؟ به همین منظور ما در این مقاله به توضیح و مقایسه انواع ماسک ها میپردازیم. حال اگر مایل به دریافت این اطلاعات هستید تا انتها با ما باشید.

ویروس کرونا و زدن ماسک

اگرچه در گذشته زدن ماسک فقط به اقشار خاصی در جامعه محدود میشد ولی در چند سال اخیر زدن ماسک یک وظیفه همگانی است. علت این موضوع آن است که ویروس کرونا یک بیماری تنفسی است و تنها راه جلوگیری از آن، زدن ماسک است. به همین منظور در این چند سال اخیر تولید و مصرف ماسک های مختلف بسیار زیاد شده است. اما اینکه مزایای ماسک پارچه ای نسبت به ماسک یکبار مصرف در چیست و اینکه کدام ماسک ها قدرت محافظتی بیشتری دارند، در ادامه به آن خواهیم پرداخت. ولی چیزی که در حال حاظر لازم و ضروری است، اهمیت زدن ماسک است.

ماسک پارچه ای Z1216

اهمیت زدن ماسک

ویروس کرونا یک بیماری بسیار خطرناک است که از راه تنفس منتشر میشود. این بیماری قدرت و سرعت انتشار بسیار بالایی دارد. به طوری که میتواند در کمترین زمان تعداد زیادی از افراد را مبتلا کند. همین ویروس در سال های اخیر میلیون ها نفر از مردم سرتاسر جهان را به کام مرگ رسانیده است. اما اولین و مطمعن ترین روشی که پزشکان و دانشمندان برای جلوگیری از این ویروس ارائه کردند زدن ماسک بود. همین موضوع باعث شد که در اوایل شیوع کرونا، جهان با کمبود ماسک روبه رو شود. ولی طولی نینجامید که تولید و عرضه ماسک بسیار زیاد شد و مشکل کمبود این محصول از بین رفت. حال در این میان انواع واقسام مختلفی ماسک تولید شد و سوالی که مطرح شد این بود که مزیت ماسک پارچه ای نسبت به ماسک یکبار مصرف در چیست؟ و اینکه زدن کدام یک از ماسک ها میتواند محافظت بیشتری از ما در مقابل ویروس کرونا داشته باشد.

انواع ماسک ها

قبل از آنکه به مزیت ماسک پارچه ای نسبت به ماسک یکبار مصرف بپردازیم لازم است با انواع ماسک ها آشنا شویم. ماسک ها در سه نوع پارچه ای، پرستاری(سه لایه) و سه بعدی تولید میشوند.

  • ماسک پارچه ای:

    همانطور که از نام آن مشخص است برای چاپ ماسک پارچه ای از پارچه استفاده میشود. ماسک های پارچه ای از پارچه های مخصوصی در طرح و رنگ های مختلف تهیه و تولید میشود. از این ماسک ها علاوه بر جنبه محافظتی در زمینه زیبایی و استایل هم استفاده میشود

  • ماسک پرستاری:

  • ماسک های پرستاری از سه لایه تشکیل شده اند. لایه داخلی این ماسک ها “ملت” نام دارد که توسط دو لایه به نام “اسپان” قرار دارد. این لایه به عنوان فیلتر عمل کرده و از ورود ویروس و آلودگی های دیگر جلوگیری میکند.
  • ماسک سه بعدی:

    ماسک های سه بعدی ظاهری کاملا متفاوت از ماسک های پارچه ای و پرستاری دارند. این ماسک ها میتوانند از ۴،۵ یا ۶ لایه تشکیل شده باشند. لایه های ملت به کار رفته در این ماسک ها به ترتیب ۲،۳، و ۴ است. بنابراین این ماسک ها دارای قدرت محافظتی بسیار زیادی هستند.

مزیت ماسک پارچه ای نسبت به ماسک یکبار مصرف

در این بخش به مزیت ماسک پارچه ای نسبت به ماسک یکبار مصرف خواهیم پرداخت. همانطور که گفته شد در سالهای اخیر استفاده از ماسک ها به شدت افزایش یافت. همین موضوع سبب شد افراد در طول ماه و سال هزینه بسیار زیادی را صرف خرید ماسک کنند. ماسک های یکبار مصرف همانطور که از نامشان مشخص است یکبار مصرف هستند. به طوری که حتی لازم است در طول روز چند بار تعویض شوند. بنابراین خرید ماسک یکبار مصرف اصلا مقرون به صرفه نیست. از طرفی ماسک های یکبار مصرف ظاهر زیبایی ندارند و میتوانند تاثیر منفی برروی استایل ما داشته باشند. این در صورتی است که ماسک پارچه ای هیچکدام از این مشکلات را ندارد. به طوری که میتوان از بزرگترین مزیت ماسک پارچه ای نسبت به ماسک یکبار مصرف به طول عمر زیاد این ماسک ها اشاره کرد. ماسک های پارچه ای قابل شست و شو و چند بار مصرف هستند و حتی تا یک الی دو ماه مورد استفاده قرار میگیرند. از طرفی ماسک های یکبار مصرف ظاهر زیبایی ندارند و باعث به هم ریختن استایل شما میشوند. اما ماسک های پارچه ای در طرح و رنگ ها و پارچه های مختلف تهیه میشوند و میتوانند با استایل شما ست شوند. همین موضوع باعث شد بسیاری از کمپانی ها و طراحان لباس در کنار طرحی لباس، ماسک مناسب آن را نیز طراحی کنند.

چاپ ماسک پارچه ای

بسیاری از کمپانی های معروف دنیا از شرایط کرونا استفاده کردند و اقدام به چاپ ماسک با لوگو و برند خود کردند. در حال حاظر ماسک های پارچه ای یکی از بهترین و هوشمندانه ترین انتخاب ها در جهت تولید هدایای تبلیغاتی است. به طوری که بسیاری از بیزینس ها و کمپانی ها در سرتا سر جهان از این فرصت استفاده کردند و شروع به تبلیغات گسترده در جهت پیشرفت بیزینس خود کردند. از آنجایی که بسیاری از کمپانی ها مزیت ماسک پارچه ای نسبت به ماسک یکبار مصرف را میدانستند ترجیحشان بر چاپ ماسک پارچه ای بود.

چاپخانه مجریان یکی از مجهز ترین و بهداشتی ترین چاپخانه ها در زمینه چاپ ماسک پارچه ای و سر رسید اختصاصی  با کیفیت است. چاپی که توسط این چاپخانه صورت میگیرد توسط دستگاه های تمام اتوماتیک و کاملا بهداشتی صورت میگیرد. این چاپ ها کاملا قابل شست وشو بوده و هیچ آسیبی در حین شست و شو متوجه آن نخواهد بود. از این رو تمامی بیزینس ها و برند های مختلف میتوانند سفارشات ماسک خود را در هر تعدادی در سایت مجریان به ثبت برسانند.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : ماسک,چاپخانه,چاپ,هدیه, نویسنده : matin matin بازدید : 205 تاريخ : 27 تير 1401 ساعت: 6:25

تقویم رومیزی یکی از وسایلی است که به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی برای تبریک به مشتری ها و کارمندان داده می شود مانند چاپ آرم روی تقویم تبلیغاتی .

تقویم رومیزی اداری 1402 انواع مختلفی دارند معمولا تقویم های رومیزی با طراحی خاص برای مدیران می باشد .

و تقویم های ساده تر برای ارباب رجوع و کارمندان می باشد.

تقویم های رومیزی ارزان از برگ های کمتری تشکیل شده اند به طور معمول این صفحات از برگ های کوچک A3می باشند به همین دلیل اکثرا قیمت بسیار پایین تری نسبت به سایر تقویم ها دارند.

در اوایل سال معمولا تقویم های رومیزی به عنوان رسانه های تبلیغاتی مطرح می شوند .

و کاربرد های بیشتری را نسبت به بقیه روزهای سال پیدا می کنند .

نحوه چاپ تقویم رومیزی یک راه ارتباطی ارزان قیمت محسوب می شوند ، که می توانید به وسیله آن ها به آسانی مطالب آموزشی، فرهنگی و تبلیغی خود را انتشار دهید .

و نیاز به استفاده از بنرهای بزرگ و گران قیمت برای انتشار اطلاعات تبلیغاتی شما نمی باشد.

بهترین تقویم رومیزی را میتوان از نحوه چاپ آرم روی تقویم تبلیغاتی تشخیص داد .

چاپ آرم روی تقویم تبلیغاتی

بهترین خرید تقویم رومیزی اختصاصی  که بتوانند مخاطب شما را تا حدود زیادی قانع کنند که فعالیت و محصولات شما در میان رقیب های دیگر نمونه می باشد.

برای این کار نیاز دارید که ابتدا یک طراحی گرافیکی زیبا از محصولات و کارهای خود را در یک تقویم ها نمایش دهید.

برخی ویژگی تقویم رومیزی

برای چاپ آرم روی تقویم تبلیغاتی باید از روش های خلاقانه زیادی استفاده کنید از آنجا که اکثر شرکت ها از تقویم رومیزی استفاده می کنند بیشتر طرح ها تا کنون استفاده شده است .

به همین دلیل برای ایجاد یک طرح جدید تقویم رومیزی نیاز است که زمان زیادی را فکر کنید تا بتوانید یک ایده ترکیبی و خلاقانه را ایجاد کنید.

 تقویم رومیزی را در انواع مختلف سررسید وزیری، سررسید اروپایی، سررسید رقعی و… انجام می ‌دهد؛ در واقع سالنامه تبلیغاتی را می ‌توان برحسب جنس جلد، نوع صفحات، نوع چاپ، قطع چاپ و نوع صحافی دسته ‌بندی کرد.

تقویم رومیزی برای مدیران و مسئولان در طرح های لوکس و شکیل می تواند منحصر به فرد بودن یک مجموعه را به نمایش بگذارد.

از طرف دیگر برای تقویم رومیزی در مقیاس و تیراژ بالا، زمانی که وسعت مخاطب در نظر گرفته می شود، یک تقویم رومیزی  با ویژگی‌ های استاندارد، بهترین انتخاب است؛ اما منظور از تقویم رومیزی استاندارد، مدل های تکراری و بدون خلاقیت در طراحی سررسید و سالنامه نیست بلکه  ظاهر این سالنامه بنابر نوع انتخاب می تواند از جذابیت فوق العاده ای برخوردار باشد و به عنوان یک سررسید خاص جلوه کند؛ اما از نظر نوع کاغذ و جنس جلد، متریالی انتخاب می‌شود که هزینه سررسید را در تیراژ بالای چاپ به حداقل برساند.

تقویم دیواری بهترین تقویم

نوع دیگری از تقویم ها دیواری هستند و برای نصب به دیوار ساخته شده اند و معمولا نسبت به انواع تقویم رومیزی ها که میبینید تقویم دیواری قیمت پایین تری دارند .

تقویم دیواری معمولا به دو صورت چاپ می شوند تقویم های دیواری حصیری و  تقویم های دیواری مقوایی .

قیمت این تقویم ها معمولا نسبت به کاغذها و کارهای گرافیکی که بر روی آن ها انجام می شود در نظر می گیرند زیرا معمولا این تقویم ها نیاز به استفاده از دوخت یا جلد خاص که بر روی آن تزئیناتی انجام شود را ندارند.

این تقویم یکی از اولین تقویم هایی است که به صورت وسیع توسط شرکت های کوچک و بزرگ و کسب و کارهایی با مخاطب عام استفاده میگردد.  در این تقویم فضای بالای صفحه را معمولا برای تبلیغات برند ها یا لوگو شرکت و سازمان در نظر میگیرند.

یکی از مدل های پر کاربرد تقویم دیواری ، تقویم تک برگ است .

برخی مزایای تقویم دیواری

در این تقویم روزهای خاص و وقایع مهم ثبت  می‌ گردد و بسته به نیاز مشتری در اندازه های مختلف چاپ می‌شود.

و این نوع تقویم لازم است بیشتر در مکان های پر رفت‌ و آمد نصب ‌شود که تنها لازم است با یک نگاه به صورت سریع به تاریخ های موجود در تقویم دسترسی پیدا کنیم.

در این نوع تقویم میتوانیم بسته به نیاز و محل قرار گیری در سایز های گوناگون طراحی کنیم. این نوع تقویم و چاپ آرم روی تقویم تبلیغاتی به دلیل ساده بودن نوع تولید و مواد مصرفی ، قیمت مناسبی دارد که خود یکی از دلایل استقبال مشتریان است.

با توجه به سفارشات اکثرا بر روی مواد مصرفی ساده چاپ می‌شود .

یکی دیگر از مزایای چاپ تقویم دیواری که همزمان میتواند دو و یا حتی چند کاربری مختلف داشته باشد ، این است که سفارش دهنده می تواند این محصول را در چند صفحه ، سفارش داده و بر روی هر صفحه ،  عکس هایی از شرکت یا ارگان ، محصول یا خدمات ارائه شده توسط آنها  نوشته هایی راجع به محصول و یا هر چیزی که بتواند محصول یا برند را معرفی کند را به چاپ برساند .

از این رو تقویم دیواری میتواند صاحب  کاربری های بسیار هوشمندانه ایی نیز باشد.

از این تقویم ، میتوان به عنوان کاتالوگی برای معرفی محصولات نیز استفاده کرد؛ یکی دیگر از مزایای این روش که از بخش بسیار هوشمند این روش به حساب می آید این است که این کاتالوگ همیشه در دسترس مشتری است .

او هر زمان که بخواهد آن را خواهد دید ،  چاپ تقویم دیواری هم مانند چاپ آرم روی تقویم تبلیغاتی ، یک روش تبلیغاتی موثر است که در عین ساده بودن بسیار کاربردی است .

امروزه تقویم ها از حالت چاپی فراتر رفته اند و به صورت های مختلفی مانند تقویم های آنلاین و دیجیتالی هستند .

 
 
خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : تقویم رومیزی, 1402, تقویم دیواری, , نویسنده : matin matin بازدید : 200 تاريخ : پنجشنبه 23 تير 1401 ساعت: 1:16

 

 

امروزه تشخیص کالای اصلی از تقلبی به دلیل کیفیتی که برخی از تقلیدها با آن انجام می شود، بسیار دشوار است، چیزی که در مورد مواد مصرفی چاپگر مانند کارتریج جوهر یا تونر در چاپگر صحبت می کنیم، حتی بیشتر صادق است. مورد لیزر است و استفاده از یک محصول تقلبی می تواند عواقب بسیار مضری برای دستگاه داشته باشد. بنابراین، در این مقاله سعی داریم به شما کمک کنیم تا مواد مصرفی اصلی را از تقلبی تشخیص دهید تا دچار تردید نشوید و در مورد گارانتی کارتریج بیشتر اطلاعات کسب کنید.هر جا که پولی برای ساختن وجود داشته باشد،

می‌توانیم یک محصول تقلبی پیدا کنیم، زیرا «شرکت‌های» خاصی وجود دارند که از نیت خوب مردم سود می‌برند، به‌خصوص اگر به دنبال پس‌اندازی هستند. در واقع مواد مصرفی چاپگر یکی از بازارهایی است که می توانیم بیشترین تقلبی ها را در آن پیدا کنیم و گاهی آنقدر خوش ساخت هستند که تشخیص یک محصول از کالای دیگر تقریبا غیرممکن است.

 

یک ماده مصرفی تقلبی را با یک مورد سازگار برای چاپگر خود اشتباه نگیرید

 

اول از همه باید یک نکته را در نظر گرفت و آن اینکه کارتریج یا تونر سازگار با تقلبی یکسان نیست. مواد مصرفی سازگار سعی نمی‌کنند کسی را فریب دهند و مستقیماً به شما بگویند که با چاپگرهای خاصی سازگار است، در حالی که موارد تقلبی حتی از بسته‌بندی محصولات اصلی، از جمله آرم‌های سازنده، تقلید می‌کنند تا آشکارا سعی در فریب کاربران  کنند. آنها به طور قابل توجهی گرانتر از موارد سازگار هستند).

یک تونر یا فروش کارتریج سامسونگ سازگار معمولاً بدون هیچ مشکلی در چاپگر شما کار می کند، زیرا به طور خاص برای آن ساخته شده است. تفاوت این است که شاید تن رنگ با آنچه که در مواد مصرفی اصلی پیدا می کنید یکسان نباشد و دوام آن نیز معمولا کمتر است. با این حال، شما معمولاً با استفاده از این نوع مواد مصرفی مشکل کیفیت یا در خود چاپگر نخواهید داشت،

بنابراین می توانید هنگام استفاده از آنها با دانستن اینکه چه چیزی می خرید، آرامش نسبی داشته باشید.بنابراین، یک ماده مصرفی سازگار را که به همین صورت فروخته می شود و کسی را فریب نمی دهد اشتباه نگیرید (بله، باید از آنچه می خرید آگاه باشید زیرا به سختی مشابه اصلی خواهد بود) در حالی که یک محصول تقلبی سعی می کند همه چیز را تقلید کند. ممکن است به مواد مصرفی اصلی … تا زمانی که آن را در چاپگر خود نصب کنید و شگفتی های ناخوشایندی را که در داخل آن وجود دارد، پیدا کنید.

نحوه تشخیص مواد مصرفی اصلی از تقلبی

کارتریج های چاپگر تقلبی این روزها تجارت بزرگی هستند، و این برای مصرف کنندگان، یا حتی شکارچیان معامله، چیز خوبی نیست، به دو دلیل اصلی:

کیفیت تونر یا جوهر به طور بالقوه آنقدر بد است که از نظر ارزش مانند خرید یک کارتریج نیمه خالی است.کیفیت پایین این کارتریج ها یا تونرهای تقلبی می تواند به چاپگر شما آسیب برساند یا فرسوده شود (به عنوان مثال، ترکیبات آلی فرار موجود در جوهر به تدریج هد چاپ داخلی را فرسایش می دهد).

برای تشخیص شارژ کارتریج لیزری یا تونر چاپگر تقلبی، قبل از خرید باید اقدامات احتیاطی خاصی را انجام دهید.

فروشگاه های مشکوک

از طریق جستجوی اینترنتی یا تبلیغات پولی در هر صفحه وب، ممکن است فروشندگان آنلاین را ببینید که به شما وعده خورشید و ماه را در مورد لوازم چاپگر می دهند. فقط به این دلیل که در اینترنت است، مانند اخبار جعلی، به این معنی نیست که به طور قانونی وجود دارد.

 

 

مراقب فروشگاه‌های آنلاین با منشأ مشکوک باشید، با وب‌سایت‌هایی که کاملاً قدیمی به نظر می‌رسند و با قیمت‌هایی که، همانطور که در ادامه خواهیم دید، به نظر خیلی خوب به نظر می‌رسند.با این حال، این بدان معنا نیست که شما باید به همه فروشگاه های آنلاین بی اعتماد باشید. فروشگاه های معتبری که گارانتی کارتریج دارند خطری برای فروش محصولات تقلبی به شما ندارند، بنابراین به طور کلی می توانید به آنچه می خرید اعتماد کنید.

قیمت های مشکوک ارزان

کارتریج و تونر چاپگر اصلی گران هستند. حقیقتش بسیار گران است، تا جایی که گاهی اوقات می توانند تقریباً به اندازه خود چاپگر هزینه داشته باشند. مطمئناً می‌توانید مواد مصرفی تقلبی را برای چاپگر خود شناسایی کنید، زیرا همانطور که قبلاً گفته‌ایم، قیمت‌ها برای واقعی بودن خیلی خوب هستند و مطمئناً درست نیستند.مراقب باشید، این بدان معنا نیست که نمی توانید تخفیف های خوبی پیدا کنید و مواد مصرفی اصلی را بسیار ارزان تر از حد معمول خریداری کنید، اما اگر چنین قیمت هایی را مشاهده کردید … مشکوک باشید.

بسته بندی مشکوک

جعل‌کنندگان تمایل دارند در بسته‌بندی محصول همان دقتی را که در خود جوهر انجام می‌دهند، انجام دهند: نه چندان. ما می دانیم که اکثر مردم به مارک کارتریج های چاپگر توجه زیادی نمی کنند (مطمئناً از جعبه خود عکس نمی گیرند تا در اینستاگرام به اشتراک بگذارند) اما تنها کاری که باید انجام دهید این است که لحظه ای را صرف بررسی بسته بندی کنید تا متوجه شوید. بیرون اینکه آیا محصول تقلبی است. اینها برخی از نشانه هایی است که باید به دنبال آنها باشید:

لوگوی نام تجاری محو شده.هیچ مهر و موم نوار زبانه ای روی سر جوهر وجود ندارد.آسیب قابل مشاهده به کارتریج: مهر و موم امنیتی آنطور که سازنده می گوید رفتار نمی کند (فروشندگان عمده چاپگرها در صفحات وب خود کمک می کنند تا ظاهر مهر و موم های امنیتی و همچنین بسته بندی واقعی را به طور کلی شناسایی کنند).هنگامی که کارتریج یا تونر را از جعبه آن خارج کردید، متوجه خواهید شد که وزن آن بسیار کم است، گویی از قبل شبیه پلاستیک بی کیفیت به نظر می رسد (و این به این دلیل است).حاوی دستورالعمل استفاده نیست.این محصول در یک جعبه خنثی یا سفید عرضه می شود که هیچ چیزی روی آن چاپ نشده است

اگر از یک ماده مصرفی تقلبی استفاده کنید، چاپگر چه مشکلاتی می تواند به شما بدهد؟

اولین علائمی که ممکن است متوجه شوید این است که خود چاپگر به شما می گوید که شما یک فروش کارتریج canon یا تونر را وارد کرده اید که اصل نیست و شامل گارانتی کارتریج نمیشود، اما این بدیهی است که در مورد محصولات سازگاری نیز اتفاق می افتد که همانطور که توضیح دادیم به عنوان یک قانون کلی خطری ندارند. .مواد مصرفی تقلبی به سرعت علائم نقص را به شما نشان می دهند:

لکه های جوهر روی چاپ ،جوهر یا گرد و غبار از خود کارتریج یا تونر نشت می کند.رنگ های تحریف شده،متن با خطوط افقی. ممکن است محصولات شیمیایی موجود در جوهرها، در صورت بی کیفیت بودن، با هد چاپگر واکنش نشان داده و بیش از حد لازم فرسوده شود و باعث خراب شدن و به طور خلاصه، افت آن شود.پس تا بدین جا متوجه اهمیت گارانتی کارتریج شدیم و فهمیدم اگر از کارتریج تقلبی استفاده کنیم چه ضربه های سنگینی به پرینتر خواهد شد و باید خسارات زیادی پرداخت کنیم.

در ایران نیز بسیاری از شرکت ها هستند که گارانتی کارتریج ارایه میدهند اما لزوما این گارانتی اصلی نیست و به صورت تقلبی ارایه میشود، خبر خوب اینکه شما با توجه به مطالبی که در بالا آورده شده است میتوانید گارانتی کارتریج اصلی از تقلبی را تشخیص دهید، شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه ایران کالا کارتریج های اورجینال را با گارانتی اصلی ارایه میدهند،به این ترتیب میتوانید با خیال راحت کارتریج مورد نظر خوتان را با کیفیت اصلی از فروشگاه ایران کالا تهیه کنید و از چاپگر خود در مقابل آسیب های احتمالی محافظت کنید.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : کارتریج,پرینتر,اچ پی, نویسنده : matin matin بازدید : 86 تاريخ : چهارشنبه 22 تير 1401 ساعت: 2:21

غالبا خرید لوستر جدید برای افرادی که زندگی مرفهی دارند کار لذت بخشی است. چراکه آنها قادرند هر سال یا هرچند ماه یکبار لوستر خود را تعویض نمایند و نمونه جدیدتری خریداری کنند. بعضی از مردم هم چلچراغ های بروز را می پسندند. هدف این اشخاص، لوکس و بروز بودن است. اما در مقابل این افراد، کسانی هستند که شاید فقط یک الی دو بار موفق شوند یک لوستر را خریداری یا تعویض نمایند. البته آنها می توانند با تمیز کردن و گردگیری شیشه، چراغ و شمع های لوستر قدیمیشان به آن تازگی بخشند.

در کل اگر هزینه کافی جهت تهیه لوستر جدید و لوستر کریستالی ندارید این نکات را رعایت کنید.

  • هرچند وقت یکبار آن را تمیز کنید.
  • گرد و خاک روی شمع و چراغ های آن را حتما پاک کنید. در غیراینصورت درخشندگی و نورافشانی آنها کم می شود.
  • لوستری را خریداری کنید که ساده باشد. بدون شک نظافت و جابجایی این مدل راحت و بی دردسر است.
  • از هر مواد شوینده ای جهت شستشوی لوستر جدید استفاده نکنید تا خراب نشود.
  • اگر به خانه کوچکتری نقل مکان کردید جهت تنوع فقط یکی از لوسترهای خود را نصب کنید.
  •  

لوستر را با چی ست کنیم

 

بهترین کار پیش از قیمت لوستر سقفی ال ای دی ، آشنایی با شیوه های سِت کردن آن با سایر وسایل منزل می باشد. مبلمان، فرش و رنگ دیوارها، نقش مهمی در انتخاب مناسب لوسترها دارند. به مطالب زیر توجه کنید تا شناخت بیشتری نسبت به نحوه ایجاد هماهنگی میان چلچراغ و لوازم خانه پیدا کنید.

  • نقش مبلمان در خرید لوستر: توجه به رنگ و سبک مبلمان و میز غذاخوری جهت تهیه لوستر اهمیت دارد. مثلا مبل های امروزی، لوستر پذیرایی ساده را می طلبند. مبل کلاسیک با لوستر کلاسیک و شلوغ متناسب است. افرادی هم سبک مینیمال و مدرنیته را می پسندند. اینها می بایست مبل های مدرن خود را با لوستر جدید و مدرن هماهنگ کنند. توجه نمایید که با مبل های سنتی، لوسترهای سنتی ساخته شده از‌ جنس برنز و برنج خریداری کنید.
  • نقش فرش هنگام تهیه لوستر: در این مورد بهترین شیوه، در ابتدا سِت نموندن فرش با مبلمان است. سعی کنید میان رنگ فرش و مبل منزل هارمونی ایجاد کنید. سپس به انتخاب لوستر جدید براساس رنگ و سبک مبلمان بپردازید.
  • رنگ دیوار و کاغذ دیواری: اگر رنگ این دو آیتم تیره باشد سعی کنید لوستر با چراغ های پرنور تهیه کنید.

 

راهنمای خرید لوستر برنزی

 

در خرید لوستر برنزی باید به اصل بودن جنس، رنگ، شکل ظاهری و قیمت واقعی آن دقت نمایید. این نمونه از لوستر جدید، بعلت جنس باکیفیت و با اصالتش، بسیار گرانقیمت است. این مورد باعث سواستفاده برخی فروشندگان فیک می شود. پس هنگام خرید آن، داشتن اطلاعات کافی لازم است. اگر لوستر برنزی را می پسندید و دکوراسیون منزلتان شلوغ و پر زرق و برق است. پس انتخاب شما درست و مناسب است. زیرا این مدل، بهترین گزینه جهت شیک و لوکس نمودن منازل تجملاتی شما خواهد بود.

اینک پیشنهاد ما این است که پیش از خرید لوستر جدید برنزی، با انواع عکس ها و طرح های آن آشنا شوید. این شیوه شما را در انتخابی دقیق و درست یاری می نماید.

  • لوستر برنزی شاخه ملائکه تمام برنز
  • لوستر برنز تک گل
  • لوستر برنزی چشمه نور ۱۶ شعله
  • لوستر برنزی شاه عباسی
  • لوستر برنزی چینی خور ۶ شاخه ۱۲ شعله
  • لوستر برنزی فرشته کهکشانی ۶ شاخه
  • لوستر برنزی دو گل بزرگ ۸ شاخه

توجه کنید که لوستر جدید برنزین، دارای شاخه های متعدد است. این شاخه ها در تعیین قیمت ان نقش بسزایی دارند.

 

مهم ترین نکات در انتخاب لوستر جدید

 

اگر درصدد خرید لوستر جدید برای منزل خود هستید توصیه می کنیم مطالب زیر را مطالعه فرمایید.

  • اولین نکته، یافتن فروشگاهی معتبر و مطمئن است. این مکان باید بتواند باکیفیت ترین جنس را با اصلی ترین قیمت به مشتری عرضه نماید. علاوه براین ارائه گارانتی محصول در پایان خرید بسیار حائز اهمیت است.
  • نکته بعدی، انتخاب لوستر جدید مطابق با دکوراسیون منزل است. سعی کنید با چیدمان مدرن لوستری امروزی و با دکوراسیون سنتی مدل های سنتی را برگزینید.
  • شکل و ساختار لوستر را مدنظر قرار دهید. به این ترتیب چراغ آویز شیشه ای یا کریستال را در سالن پذیرایی نصب کنید. لوستر آشپزخانه را از نوع چوبی و ساده انتخاب کنید.
  • اگر ارتفاع سقف شما کوتاه است، لوسترهای آویزان خطرآفرین هستند. در این حالت مناسب ترین لوستر مدل های سقفی هستند.
  • دقت کنید که لوسترهای سنگین وزن را بدرستی نصب نمایید.
  • جنس لوستر را با استفاده فلزات، شیشه، برنج، بزنز و چوب طراحی می کنند. براساس سلیقه و چیدمان منزلتان آنها را خریداری نمایید.
  • ابعاد اتاق را هنگام خرید لوستر جدید اندازه گیری کنید. اینکار باعث می شود تا لوسترتان با اندازه اتاق خوابتان متناسب باشد.

 

قیمت لوستر برای پذیرایی ۵۰ متری

 

لوستر جدید در انواع مدل های گوناگون: سنتی، مدرن، روستایی، امپراتوری، آبشار، کلاسیک، کریستالی، طبل، لایه بندی شده، شمع و سایه دار ساخته می شوند. این طرح ها هر کدام مناسب نقطه و مکانی از منزل هستند. و اینکه هر یک از آنها را برحسب وزن و ابعاد، شکل ظاهری و جنس قیمت گذاری می شوند. مثلا قیمت لوستر برای پذیرایی ۵۰ متری، با نرخ خرید لوستر لایه بندی شده و شلوغ، متفاوت می باشد. برای  خرید این مدل ها و فروش لوستر سقفی مدرن با قیمت واقعی، به فروشگاه ایران لوستر مراجعه کنید.

محصولات این مجموعه دارای کیفیت عالی و بهره مند از گارانتی می باشند. مشتری قادر است از طریق شیوه آنلاین یا حضوری از این مکان خرید نماید. گالری عکس انواع لوستر جدید پذیرایی همراه با قیمت بروزشده در سایت نامبرده قابل مشاهده می باشد. چنانچه قصد خرید یا تعویض لوستر جدید سالن پذیرائی از این فروشگاه دارید. توصیه می کنیم نورافشانی با جنس فلز را تهیه نمایید. اگر دیوار این اتاق ۵۰  متری تیره باشد، لوسترتان را با شاخه های زیاد انتخاب کنید.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : لوستر, فروشگاه انلاین, لوستر مدرن, , نویسنده : matin matin بازدید : 109 تاريخ : چهارشنبه 22 تير 1401 ساعت: 2:01

استفاده از زیرانداز 5 لایه بیمار در بیمارستان ها و همچنین کسانی که افراد سالمند یا بیمار در خانه دارند کاربرد بسیاری دارد.

همچنین برخی از افراد بیمار یا سامند دچار بی اختیاری ادرار میشوند، بنابراین استفاده از این نوع زیرانداز ها بسیار مفید است.

چند دلیل نیاز داشتن به زیرانداز 5 لایه بیمار

دلایل زیادی وجود دارند که موجب میشود نیاز به داشتن زیرانداز بیمار و سرجی اسلیپ را بیشتر درک کنیم و به ضرورت استفاده از آن پی ببریم، که در ادامه چند مورد از مهمترین آنها را عنوان میکنیم:

1- بالا رفتن سن

2- بارداری و حاملگی

3- بیماری ام اس

4- یائسگی

5- بیماری پارکینسون

6- آسیب های نخاعی

و…..

زیرانداز بهداشتی بیمارستانی

کاربرد استفاده از زیرانداز زیرانداز 5 لایه بیمار

نگهداری بیمار و یا سالمند در منزل در بهبود بیماری، طی کردن هر چه سریعتر دوره نقاهت و حفظ سلامت روانی بیمار نقش به سزایی ایفا می کند. ما در تیم همیار پزشکی مدیکال بازار سعی بر ان نهاده ایم تا با فراهم کردن وسایل مورد نیاز در راستای هرچه بهتر مراقبت کردن از بیمار ،باند فیکس سر در منزل قدمی کوچک ، اما کارامد همراه با شما مراقب عزیز برداریم. زیرانداز بیمار سایز بزرگ یکی از وسایل مصرفی پزشکی می باشد که در بیمارستان ها، مراکز درمانی، مراکز نگهداری از سالمندان مورد استفاده قرار می گیرد. شما نیز برای حفظ نظافت محل نگهداری بیماردر منزل نیز می توانید از زیرانداز بیمار بهنام طب سایز بزرگ بهره بگیرید . این زیر انداز بیمار دارای 5 لایه با 5 کارایی متفاوت می باشد که از آن به عنوان زیرانداز 5 لایه بیمار یاد میشود.

مزایای استفاده از زیرانداز 5 لایه بیمارستانی

برخی از مزایای استفاده از زیرانداز 5 لایه بیمارستانی را در ادامه بعنوان کرده ایم که مهمترین آنها عبارتند از:

  • جهت جلوگیری از انتقال رطوبت در بستر سالمندان مبتلا به بیماری بی اختیاری ادرار
  • جهت جلوگیری از انتقال رطوبت در مورد کودکن که دچار مشکل شب ادراری می باشند .
  • جهت جلوگیری از انتقال ترشحات پس از عمل جراحی و شستشوی زخم ها
  • جهت جلوگیری از انتقال ترشحات پس از زایمان
  • قابل استفاده برای بیماران ضعیف و بدون تحرک

ویژگی های زیرانداز 5 لایه بیمارستانی

  • مناسب استفاده شب اداری کودکان و بزرگسالان
  • مناسب استفاده بیماران بستری و بدون تحرک
  • مناسب استفاده بیماران پس از عمل جراحی
  • دارای پودر جاذب آنتی‌باکتریال
  • دارای ۵ لایه و ضد حساسیت
  • با قدرت جذب بالا
  • ضد بو

بافتی نرم و ابریشم گونه که مانع از آزار پوست حساس بیمار خواهد شد. کناره هایی مخصوص به منظور جلوگیری از نشت مایعات ایمنی کامل را به شما مراقب محترم هدیه می دهد. لایه زیرین غیر لغزنده و ممانعت کننده از نفوذ مایعات به رختخواب شده و کار شستشوی تشک را از دوش شما ساقط خواهد کرد. لایه زیرین با خاصیت کشسانی مقاوم در برابر پارگی، سایز کامل و بزرگ 60 * 180سانتیمتر،دارا ی 5 لایه با قدرت جذب بالای مایعات، خون، ادرار و ترشحات ساقطه از بیمار به همراه وزن 90 گرم با 7 گرم پدر جاذب از دیگر ویژگی های زیر اندار بیمار و سرجی فیکس نوزاد بهنام طب می باشد. در هر بسته از زیرانداز بیمار 5 عدد آندر پد وجود دارد و در هر کارتن تعداد 150 عدد دروشیت موجود می باشد. شما می توانید با خرید کارتونی زیر انداز بیمار بهنام طب از تخفیفات ویژه ما بهرمند شوید.

 
 
خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : تجهیزات پزشکی,سرجی,پزشک,تولیدی, نویسنده : matin matin بازدید : 99 تاريخ : چهارشنبه 22 تير 1401 ساعت: 1:49

معماری بازسازی نما رومی آنقدر انقلابی بود که بسیاری از آن هنوز پابرجاست و تا به امروز بر معماری تأثیر می گذارد. جای تعجب نیست که تمدنی به بزرگی امپراتوری روم مفاهیم، ​​سبک‌ها و حتی نشانه‌هایی را ایجاد کرد که هنوز پابرجا هستند.

تعداد تأثیرات بر معماری مدرن تقریباً بسیار زیاد است که نمی توان فهرست کرد. واردات سنگ های عجیب و غریب در دوره جمهوری متاخر و دو قرن اول امپراتوری به طور تصاعدی رشد کرد.

مرمرهای رنگی که ساختمان‌های رم را زینت می‌دادند به عنوان شاهدی فیزیکی بر کنترل روم بر شرق مدیترانه بود. با این حال، هیچ چیز به اندازه پذیرش بتن در اواخر قرن سوم قبل از میلاد، تولید انبوه آجر پخته شده، و آزمایشات متعاقب آن که منجر به ساختارهای طاقدار شد که به نشانه معماری رومی تبدیل شد، دگرگون کننده نبود.

طور معمول برای  طراحی معماری نمای رومی از انواع سنگ های گران قیمت مانند سنگ چینی، کریستال، تراورتن، گرانیت و مرمر استفاده میگردد به احتمال زیاد ساختمان های زیادی را دیده اید که از نمای رومی استفاده کرده اند،

استفاده از این نما باعث زیبایی و لوکس شدن ساختمان میشود.این زیبایی و منحصر به فرد بودن به راحتی بدست نمی آید و طراحان از ابزار و تزیینات خاصی استفاده میکنند به این ترتیب رسیدن به نمایی زیبا  و باشکوه، با اجرای درست و بکار بردن مصالح قابل قبول امکان پذیر می باشد.

هر چند که امروزه بسیاری از ساختمان ها از نمای رومی و نما سیمانی ساختمان استفاده می کنند  و نمونه های زیبایی از انها در سطح شهر ها  وجود دارد. اما مسئله اینجاست به خاطر متفاوت بودن  در ابزارهایی که استفاده میکنند، نمیتوانیم آن ها را از یک سبک بدانیم.

برای مثال در ساختمان های با نمای کلاسیک مجلل، استفاده از ستون ها و سرستون های بزرگ بهترین گزینه هستند. این سبک از نماها معمولا کارفرمایان را به سمت خود جذب می کنند. زیرا در طراحی معماری آن، روند طراحی با توجه به ابزارهای استفاده شده تقریبا پیچیده و در عین حال مجلل می شود.

 

نکاتی درباره اجرای نمای رومی

1.توجه به ضوابط و قوانین شهرداری

با توجه به اینکه استفاده و اجرای نمای رومی افزایش چشمگیری داشت واصول استانداردهای تعیین شده رعایت نمی شد استفاده از این نما توسط شهرداری ها با محدودیت هایی روبه رو شد.به این ترتیب  اجرای نمای رومی در در سال ۹۵ در  قم با ممنوعیت روبرو شد

و بعد از آن به تدریج در شهرهای دیگر مانند تهران و اصفهان نیز به شکل های مختلفی اجرا شد که نحوه اجرای آن شهرهای مختلف با یکدیگر متفاوت است. به طور کلی در طراحی نمای ساختمان علاوه بر اینکه خواسته های کارفرما را در نظر گرفت باید  به قوانین و شرایط شهرداری ها نیز توجه کرد.

۲.رعایت اصول طراحی نمای رومی

زمانی که در مورد نمای ساختمان و مصالحی که در آن به کار رفته تصمیم میگیرید، توجه به این نکته که ساختمان های مجاور چه سبکی دارند و از چه نما و معماری ای استفاده می کنند نکته ی بسیار مهمی است که درزیبا سازی شهر نیز تاثیر میگذارد. در طراحی نمای رومی نکاتی وجود دارد که توجه به آن مهم است و خالی از لطف نیست :

از مهم ترین و ابتدایی ترین نکات در طراحی نمای رومی توجه  داشتن به نوع کاربری سازه می باشد. مثلا در طراحی ساختمان اداری با مسکونی یا فرهنگی تفاوت وجود دارد در ساختمان فرهنگی بهتر است از مجسمه و قاب دور پنجره ها استفاده شود در صورتی که در ساختمان مسکونی قرنیز ها اهمیت بیش تری دارند.

توجه به اهمیت نسبت ها و تقارن در طراحی نمای رومی: در ساختمان های با نمای رومی بین اجزای مختلف تقارن وجود دارد

از متریال مناسب استفاده کنید: بهترین سنگ نمای رومی سنگ های تراورتن روشن بی موج می باشد،در این نما سنگ ها و انتخاب بهترین نوع سنگ از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا اگر جنس مناسبی نداشته باشد بزودی کنده شده و کدر میشود و از زیبایی و شکوه نما می کاهد

نکته ی دیگر در طراحی و اجرای این نما مناسب بودن ساختمان و سنخیت داشتن آن با این نما است مثلا اجرای این نما در ساختمان های کوچک مناسب نمی باشد.

توجه به انتخاب رنگ های به کار رفته در بازسازی نما و نما : تم رنگی نمای رومی معمولا از  رنگ های کرم، کرم روشن، سفید و قهوه ای می باشد اکثر نما های رومی از رنگ کدر استفاده میکنند زیرا این رنگ باعث می شود جزییات نما زیباتر جلوه کند.اضافه  بر این به طور کلی توجه به نورپردازی نمای ساختمان موجب زیباتر شدن نما در سبک های مختلف می شود

زیرا به کمک نور بافت مصالح  میتواند بهتر دیده شود و حس مخاطب را نسبت به اشیای در معرض نمایش تحت تاثیر قرار می دهد. به همین دلیل توجه به نورپردازی نما از اصول  مهم نمای ساختمان می باشد که در زیبا کردن نما و شکوه بخشیدن به آن در شب حایز اهمیت است.

هزینه نمای رومی

در اجرا و استفاده از نمای رومی باید به هزینه های آن نیز توجه کرد و میتوانیم هزینه های این سبک با سبک های دیگر را مقایسه کنیم .  نمای رومی مخصوصا نمای رومی سنگی از نماهای گران قیمت به حساب می آید، چون که در اجرای آن از مصالح زیاد همراه با جزییات استفاده می شود. در این نما متراژ به کار رفته از حات عادی بیشتر است

و همین نکته نیز از دلایل هزینه ی بالای این نما می باشد.با این وجود برای  تعیین بودجه موردنیاز اجرای نمای رومی باید به نوع سنگی که انتخاب می کنیم  و همچنین طرح نما توجه نمود.

سنگ های تراورتن بر اساس ضخامت و کیفیت و آن قیمت های مختلفی دارد که می توانیم بر اساس میزان بودجه و نوع ساختمان بهترین نوع سنگ را انتخاب کنیم،هر چه نما از جزییات بیشتر و پیچیدگی بیشتری را شامل شوذ باعث بالا رفتن هزینه نهایی نما خواهد شد.

 

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : نما,بازسازی نما,سیمانی,ساختمان, نویسنده : matin matin بازدید : 96 تاريخ : چهارشنبه 22 تير 1401 ساعت: 1:42

جدیدترین درب ضد سرقت لمینت چه کاربردی دارد و جدیدترین درب ضد سرقت لمینت چه ویژگی هایی دارد؟

کار برد جدیدترین درب ضد سرقت لمینت برای امنیت بیشتر همه ی ساختمان ها از جمله خانه یا سازمان ها و ادارات کاربرد دارد

جدیدترن درب ضد سرقت لمینت روکش لمینت دارد که طرح ها ی برجسته روی آنها اجرا شده است .

روی این درب های ضد سرقت کامپوزیت کار شده و شکل ظاهری خیلی زیبا ومدرن دارد .

درب لمینت یکی از گزینه های مناسب برای خرید درب ضد سرقت است ، چون که رو کش ضد خش دارد و دارای کیفیت عالی است.

درب لمینت میتواند تک رنگ باشد یا ترکیبی از دو رنگ متفاوت باشد که این درب ها در طرح ها و رنگ های زیادی موجود می باشند .

تفاوت جدیدترین درب ضد سرقت لمینت با درب های دیگر مثلا درب ضد سرقت سه بعدی در چوب ،ترکیب رنگ آن ها  و چند رنگ بودنشان می باشد که دارای طرح های متنوع نیز هستند .

درب ضد سرقت ترکیه

در قسمت قبل درمورد جدیدترین درب ضد سرقت لمینت توضیح دادیم و در این قسمت میخواهیم درب ضد سرقت ترکیه را شرح دهیم .

یکی از درب های ضد سرقت با کیفیت موجود در بازار درب ضد سرقت ترکیه است ، علاوه بر این درب های درب های ضد سرقت ایرانی موجود ستند که کیفیت مشابه این درب ها دارند .

قیمت درب ضد سرقت ایرانی نسبت به قیمت درب ضد سرقت ترکیه ارزانتر می باشد چون بیشتر مواد اولیه تولید از مواد ایرانی هستند و هزینه واردات هم ندارند.

درب ضد سرقت ترکیه بسیار مستحکم می باشد و عایق در برابر صدا و رطوبت و حرارت میباشد علاوه بر این ها درب ضد سرقت ترکیه امنیت بالایی دارد.

جدیدترین  درب ضد سرقت لمینت با وجود تفاوت هایی که با درب ضد سرقت ترکیه دارد ولی میتوان گفت کیفیتی مشابه دارد و کاربردی می باشد .

میتوان گفت درب ضد سرقت ترکیه و درب ضد سرقت سوپر لوکس اصل با کیفیت ترین و بهترین در ضد سرقت موجود در بازار می باشد .

جدیدترین درب ضد سرقت لمینت

خرید درب ضد سرقت ترکیه

با خرید درب ضد سرقت ترکیه برای منزل یا محل کارتان  از تمام  مزایا ی این درب ها  با بهترین قیمت و کیفیت برخوردار می شوید.

خرید درب ضد سرقت ترکیه یکی از کار های مهمی است که هنگام ساخت خانه باید در نظر داشته باشیم .

درب ضد سرقت ترکیه و جدیدترین درب ضد سرقت لمینت علاوه بر امنیت زیبایی درب ساختمان شما را تضمین میکند.

خرید درب ضد سرقت ترکیه امنیت خانه شما را تا چند برابر بیشتر میکند بخصوص وقتی که چند آپشن اضافی داشته باشد.

هنگام خرید درب ضد سرقت  مشتری میتواند در خواست دهد که قفل دیجیتال روی درب نصب شود زیرا این درب ها قابلیت این را دارند که آپشن های دیگر روی آن ها نصب شود.

انتخاب و خرید درب ضد سرقت ترکیه  برای منزلتان یکی هوشمندان ترین و بهترین انتخاب ها برای شما  می باشد .

درب لمینت هم به علت متنوع بئدن طرح و رنگ دارای زیبایی منحصر به فردی می باشد و میتوان یک انتخاب عالی باشد .

بخشی نکات مهم این این مقاله

ابتدا درمورد جدیدترین درب ضد سرقت لمینت توضیح دادیم و ویژگی ها و کاربرد جدیدترین درب ضد سرقت لمینت را شرح دادیم .

و در قسمت بعد درمورد درب ضد سرقت ترکیه گفتیم که:

یکی از درب های ضد سرقت با کیفیت موجود در بازار درب ضد سرقت ترکیه است ، علاوه بر این درب های درب های ضد سرقت ایرانی موجود ستند که کیفیت مشابه این درب ها دارند .

قیمت درب ضد سرقت ایرانی نسبت به قیمت درب ضد سرقت ترکیه ارزانتر می باشد چون بیشتر مواد اولیه تولید از مواد ایرانی هستند و هزینه واردات هم ندارند.

و در آخر درمورد خرید درب ضد سرقت ترکیه بیان کردیم که:

با خرید درب ضد سرقت ترکیه برای منزل یا محل کارتان  از تمام  مزایا ی این درب ها  با بهترین قیمت و کیفیت برخوردار می شوید.

خرید درب ضد سرقت ترکیه یکی از کار های مهمی است که هنگام ساخت خانه باید در نظر داشته باشیم .

انتخاب و خرید درب ضد سرقت ترکیه و قیمت درب ضد سرقت تمام فلز برای منزلتان یکی هوشمندان ترین و بهترین انتخاب ها برای شما  می باشد .

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : درب ,درب ضد سرقت ,درب ضد سرقت فلزی , نویسنده : matin matin بازدید : 95 تاريخ : چهارشنبه 22 تير 1401 ساعت: 1:16

کیستون نگزنس یکی از محصولات شرکت نگزنس است. این شرکت یکی از معتبر ترین و مشهور ترین برند های جهان است. این برند داری با کیفیت ترین و مرغوب ترین تجهیزات شبکه بوده و آن را به سرتاسر دنیا صادر میکند. از این رو میتوان گفت در حال حاظر نگزنس یکی از بهترین برند های موجود در بازار است. همانطور که گفته شد نگزنس تولید کننده محصولات شبکه است که یکی از آن ها کیستون است. ما در این مقاله به طور تخصصی به مبحث کیستون نگزنس میپردازیم. چنانچه مایل بودید تا انتهای مقاله با ما باشید.

کیستون شبکه

کیستون شبکه بسته به کارایی آن دارای انواع مختلفی است. یعنی در بازار انواع مختلفی از کیستون ها یافت میشود. اما این کیستون ها دارای درجه کیفی متفاوتی هستند که بسته به برند و قیمت آن ها تا حدودی میتوان خوب را از بد تشخیص داد. اما برای تشخیص درست و مطمئن کیفیت این اجناس باید در این زمینه اطلاعات و تخصص کافی داشته باشیم. به همین منظور تصمیم گرفتیم در اینجا تا حدودی به نحوه تشخیص کیستون ها از جمله کیستون نگزنس بپردایم.

انواع کیستون های موجود در بازار

بهترین کیستون موجود در بازار

از بهترین کیستون های موجود در بازار میتوان به کیستون لگراند و کیستون نگزنس اشاره کرد. این دو برند از برند های بسیار معروف و محبوب فرانسوی هستند. از این رو هر کسی بسته به خواست و نیاز خود یک کدام از این برند ها را انتخاب و مورد استفاده قرار میدهد. همانطور که میدانید تجهیزات شبکه از حساسیت بالایی برخوردار هستند. بنابراین لازم است در حین خرید احتیاط کرد و بهترین برند با بهترین کیفیت را خریداری کرد. در این مقاله نیز سعی شده است تا حد امکان نکات لازم جهت خرید کیستون شبکه آورده شود.

کیستون نگزنس

همانطور که گفته شد نگزنس یک برند فرانسوی است که از اعتبار و سابقه بالایی برخوردار است. این شرکت در زمینه فروش تجهیزات شبکه بسیار موفق عمل کرده است. زیرا تمامی محصولات این برند دارای کیفیت بالا، عمر طولانی و قیمت مناسب هستند. از این رو انتخاب این برند میتواند یک انتخاب کاملا هوشمندانه باشد. حال از آنجایی که محصولات این برند از کیفیت بالایی برخودار هستند پس کیستون نگزنس نیز از این قاعده مستثنی نیست. این محصول نیز مانند سایر محصولات این برند دارای دوام بالا و قیمت مناسبی است.

کیستون نگزنس Cat7A GG45 N420.735

 کیستون شبکه نگزنس Cat6 SFTP

کیستون نگزنس با نام کیستون شبکه نگزنس Cat6 SFTP شناخته میشود. این نوع کیستون ها با وجود داشتن کیفیت بسیار بالا قیمت مناسبی نیز دارند. در این نوع کیستون ها عبارت SFTP به معنای قابلیت جلوگیری از ایجاد نویز است. یعنی کیستون شیلد دار محسوب میشود و هیچ گونه اختلالی در آن ایجاد نمیشود. پس در هنگام خرید به تمامی نکات و جزئیات توجه نمایید تا در نهایت یک محصول با کیفیت را خریداری نمایید. ما نیز اینجا هستیم تا در این مسیر به شما عزیزان کمک کنیم.

کیستون شبکه نگزنس Cat6 UTP

این نوع سوکت شبکه نگزنس  و کیستون ان طبق بروز ترین استاندارد های بین المللی طراحی و تولید شده است. به طوری که طی آخرین بررسی، تایید تمامی استاندارد های لازم را برای یک کیستون نگزنس دریافت کرده است. این کیستون برای استفاده با کابل های Cat6 UTP مناسب است. این وسیله کاملا بدون پوشش فلزی تولید شده است. نصب آن بسیار سریع و آسان بوده به طوری که برای نصب نیازی به استفاده از ابزار ندارد. جالب است بدانید میتوان چندین بار این نوع کیستون را باز و نصب کرد. امکان سربندی سیم طبق دو استاندارد T568A  و T568B فراهم است. برای استفاده با سیم های 22 تا 24 AWG قابل استفاده است. از استاندارد POE PLUS پشتیبانی میکند.

برند نگزنس

همانطور که گفته شد برند نگزنس یک برند خفن فرانسوی است. به طوری که در اکثر پروژه های بزرگ در سرتاسر دنیا از این برند در تهیه تجهیزات استفاده میکنند. این برند خود به تنهایی میتواند تامین کننده تجهیزات شبکه انتقال قدرت زمینی، پروژه های نفت و گاز، شبکه های انتقال قدرت زیرآبی و نیروگاه های بادی دور از ساحل باشد. این غول شبکه قدرت کابل کشی در هر شرایط جغرافیایی را دارد. به طوری که حتی از این برند در پروژه های عظیم کشور هایی نظیر عربستان، اسکاتلند، کانادا و استرالیا و غیره نیز به کار میرود. حال آنکه طراحی کیستون نگزنس با کیفیت برای این شرکت کار بسیار آسان و راحتی محسوب میشود.

عملکرد کیستون نگزنس

 کیستون نگزنس برای برقراری ارتباط در بین قسمت های مختلف شبکه است. کیستون ها در دو نوع کیستون شبکه و کیستون تلفن تولید و عرضه میشود. با استفاده از این ابزار میتوان بین کابل شبکه و دیگر تجهیزات ارتباط برقرار کرد. به طوری که کیستون از یک طرف به کابل شبکه متصل میشود و تشکیل یک پورت مادگی میدهد و از طرف دیگر نیز به کانکتور یا سوکت شبکه متصل میشود . در نتیجه ارتباطی بین شبکه و سایز تجهیزات نظیر سوئیچ و روتر ایجاد میشود. پس کیستون نقش مهمی را در برقراری ارتباط بین بخش های مختلف شبکه بر عهده دارد.

کیفیت محصول

اگر میخواهید در صنعت و تولید موفق باشید و حرفی برای گفتن داشته باشید لازم است از تجهیزات و مواد درجه یک استفاده کنید. به طوری که مثلا با استفاده از کیستون نگزنس اصلی در شبکه خود میتوانید اولا کیفیت کالای خود را تضمین کنید، ثانیا اعتماد مشتری را به خود جلب کنید. این اصل یکی از اصل های اساسی است که در کشور های اروپایی و آمریکایی به آن عمل میشود. به همین دلیل هم در صنعت و تولید حرف اول را در جهان میزنند.

شرکت ارتباطات شبکه پودسان

از آنجایی که تجهیزات شبکه بی کیفیت و فیک در بازار بسیار فراوان است. لازم است برای خرید این وسایل به مراکز معتبر مراجعه شود. یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین شرکت ها در زمینه فروش تجهیزات شبکه شرکت ارتباطات شبکه پودسان است. این شرکت عرضه کننده تمامی تجهیزات شبکه اورجینال و برند های معتبر است. به طوری که مصرف کنندگان میتوانند تمامی تجهیزات مورد نیاز خود را از این شرکت خریداری نمایند. مشتریان میتوانند برای اطلاع از موجودی ها و نحوه سفارش به سایت پودسان مراجعه نمایند.

 

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : نگزنس ,لگراند ,تجهیزات شبکه ,شبکه , نویسنده : matin matin بازدید : 104 تاريخ : چهارشنبه 22 تير 1401 ساعت: 1:06

مقدمه: اگر قصد جوان سازی پوستتان را دارید و میخواهید بدانید بهترین لیزر برای زیبا سازی پوست چه لیزری است؟ صفحه درستی را انتخاب کرده اید. ما اینجا هستیم تا در کنار توضیح انواع لیز ها و معرفی بهترین لیزر برای زیبا سازی پوست، یک راه برای دریافت تخفیف نیز به شما معرفی خواهیم کرد. پس به شما توصیه میکنیم این مقاله مفید را از دست ندهید و تا انتها با ما همراه باشید.

لیزر جوانسازی یا بهترین لیزر برای زیباسازی پوست

داشتن پوستی زیبا و جوان، بدون چین و چروک و بدون لکه و کک و مک آرزوی هر کسی است. ولی این شادابی و جوانی فقط تا سنین جوانی با ما همراه است. با گذشت زمان و افزایش سن به دلایل مختلف کیفیت پوست ما کاهش میابد‌. عوامل طبیعی چون کاهش کلاژن سازی در پوست به تنهایی عامل بسیار مهمی در چین و چروک پوست است و به دنبال آن عواملی چون نور خورشید، استفاده کردن از شوینده ها و محصولات پوستی نادرست، خوابیدن روی شکم و فشار به عضلات صورت و غیره همگی باعث از بین رفتن زیبایی صورت است. در این میان راه های مختلفی برای جلوگیری و درمان این اتفاق است. یکی از راه های موثر برای درمان چین و چروک و از بین بردن لکه ها استفاده از لیزر است. حال اینکه ماندگاری تاثیر لیزر چه قدر است و یا بهترین لیزر برای زیبا سازی صورت    و یا بهترین کارت تخفیف طلایی چیست،؟ در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

بهترین لیزر برای زیبا سازی

بهترین لیزر برای زیبا سازی پوست چگونه عمل میکند؟

لیزر یکی از روش های موثر و کارآمد برای جوان سازی پوست و از بین بردن چین و چروک پوست است. در این روش اشعه های  لیزر به صورت مستقیم به پوست تابیده میشوند. این اشعه ها به عمق پوست نفوذ میکند و سلول های پوستی را تحریک به ساخت کلاژن میکند‌. همانطور هم که گفتیم عامل اصلی حفظ ساختار پوست، کلاژن است. بعد از آن شادابی و جوانی به پوست برمیگردد و چین و چروک ها از بین میروند. حال در ادامه مقاله به معرفی و توضیح بهترین لیزر برای زیبا سازی پوست میپردازیم.

بهترین لیزر برای زیبا سازی پوست

۱- لیزر آر اف  فرکشنال

دستگاه های لیزر زیبا سازی زیادی وجود دارند که به جوان سازی صورت کمک میکنند‌. اما یکی از کاربردی ترین و موثر ترین آن ها لیزر آر اف  فرکشنال است. این دستگاه از سوزن های بسیار ریزی تشکیل شده است که با طلا پوشیده شده اند. این سوزن ها قطری معادل ۲۰۰ میکرون دارند که حین کار داخل پوست فرو میروند و با ایجاد یک گرمای عمقی سلول های پوست را مجبور به کلاژن سازی میکنند. این سوزن ها در پوست باعث حساسیت نمیشوند دلیل آن هم روکشی از جنس طلاست که در قبل اشاره کردیم. این دستگاه دارای عملکرد بسیار موفق با کمترین عوارض بوده است از این رو دارای محبوبیت بسیار زیادی بین افراد است.

۲- لیزد اربیوم

اساس کار این نوع لیزر با نوع قبلی متفاوت است. به گونه ای که در این روش یک لایه بسیار نازک از پوست برداشته میشود و با تبدیل انرژی لیزر به انرژی حرارتی باعث ترمیم خط و خطوط سطحی و ریز روی پوست میشود‌. همچنین لیزر اربیوم در از بین بردن لک ها و تیرگی های پوستی کاربرد دارد. این روش در واقع یک روش درماتی کم تهاجمی تر و ملایم تر نسبت به لیزر قبلی است. در این روش از طول موج هایی معادل ۲/۹۴۰ نانومتر استفاده میشود که با بخار کردن سبب میشود لایه های فوقانی پوست برداشته میشود. مشخصا با برداشته شدن لایه های فوقانی پوست علاوه بر چین و جروک های سطحی، لکه ها، آفتاب سوختگی ها، جای زخم و تیرگی ها بهبود میابند.

۳- لیزر فرکشنال CO2

این نوع لیزر یکی از بهترین لیزر برای زیبا سازی پوست است که با عملکردی بسیار ملایم به بهبود چین و چروک و از بین بردن لکه های پوستی کمک میکند. در این روش اشعه لیزر به صد ها اشعه کوچک تقسیم میشوند و به قسمت های مختلف پوست تابانده میشوند. سپس این اشعه ها پوست را تحریک به کلاژن سازی میکنند به طوری که خیلی به سرعت شاهد بهبود شرایط پوست خواهیم بود.

ماندگاری بهترین لیزر برای زیبا سازی صورت

بسته به نوع دستگاهی که برای لیزر انتخاب میشود، ماندگاری متفاوت خواهد بود. مثلا لیزر آر آف فرکشنال که یکی از بهترین دستگاه ها است، تاثیری ۳ تا ۵ ساله دارد که اگر در طی این زمان به درستی از پوست خود مراقبت کنید این تایم به حداکثر خود میرسد. مثلا سعی کنید در این زمان روتین پوستی درست و اصولی داشته باشید، تغذیه مناسب، قرار نگرفتن مقابل نور خورشید، خواب کافی، ورزش، عدم استعمال دخانیات و غیره.

کارت تخفیف زیبایی

گفتنی است که لیزر در یک جلسه انجام نمیشود و بسته به شرایط فرد این جلسات متغیر خواهند بود. جلسات لیزر هرکدام هزینه جدایی دارند و در نهایت میتوان گفت هزینه بهترین لیزر برای زیبا سازی صورت بالا است.  از این رو افراد زیادی نمیتوانند از این تکنولوژی بهره ببرند و به زیبا سازی پوستشان بپردازند. ولی در این میان متقاضیانی که توانایی پرداخت این هزینه ها را ندارند میتوانند ا کارت تخفیف زیبایی برای این کاهش هزینه های خود استفاده کنند.

کارت طلایی

کارتی که از آن برای کارت تخفیف کاشت مو استفاده میشود کارت طلایی نام دارد. این کارت نوعی بیمه محسوب میشود که دارندگان آن میتوانند از تخفیفات شگفت انگیز بهره مند شوند. از این رو اگر قصد انجام لیزر برای زیبا سازی پوستتان را دارید از این کارت غافل نشوید. این کارت به صورت متغیر شامل ۳۰ تا ۷۰ درصد تخفیف است که بسته به نوع خدمات دریافتی شما متغیر خواهد بود. شما دوستان عزیزم میتوانید برای داشتن این کارت شگفت انگیز به سایت کارت طلایی مراجعه کنید و برای داشتن آن ثبت نام کنید.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : پوست ,لیزر ,مو ,تخفیف , نویسنده : matin matin بازدید : 191 تاريخ : چهارشنبه 22 تير 1401 ساعت: 0:53

قطعا تا به حال از کنار تابلوهایی رد شده‌اید که به نظرتان بی‌محتوا بیاید یا برعکس، به دلیل زیبایی و پر محتوا بودن ذهن شما را به خود مشغول کرده باشد و شما را به داخل فروشگاه یا مغازه کشانده باشد. زمانی که تابلو مغازه ی شما دارای اطلاعات زیادی باشد شما مجبور هستید آن را در مکانی نصب کنید که بینندگان زمان بیشتری داشته باشند تا آن را بخوانند. با ساخت تابلوی بزرگتر هزینه بیشتری باید پرداخت کنید اما بهتر است که هزینه خود را با ساخت تابلوی کوچک تلف نکنید. سعی کنید بزرگترین تابلو را انتخاب کنید و بهترین طراحی را برای آن سایز در نظر بگیرید. انتخاب عکس های مناسب و کافی طراحی تابلو فروشگاهی یکی دیگر از اشتباهاتی که شرکت ها در طراحی تابلوی خود انجام می دهند، استفاده از عکس های زیاد در تابلو می باشد. اینگونه مخاطبان شما زمان زیادی لازم دارند تا تمام عکس ها را ببینند.

سعی کنید همیشه از یک عکس جذاب در طراحی تابلو خود استفاده کنید. چون در این صورت تابلو بیشتر جلب توجه می کند. یک عکس جذاب می تواند بیانگر هزاران حرف باشد اما توجه داشته باشید که درج دو تا عکس این تاثیر را دو برابر نمی کند. انتخاب عکس مناسب بسیار مهم ‌است، برای همین سعی کنید در طراحی تابلو تبلیغاتی فقط از یک عکس جذاب استفاده کنید.

طراحی تابلو فروشگاهی , طراحی بنر مغازه , طراحی بنر تبلیغاتی , تابلو تبلیغاتی

تابلو تبلیغاتی یا فروشگاه چیست

تابلو مغازه روشی برای معرفی و فروش محصولات و شناساندن خدمات مختلف به مخاطب است. که به معرفی کالا، خدمات یا فروش محصولاتی که در آن محل ارائه می شود می پردازند. که باید با زمینه فرهنگی و تاریخی مکان نصبشان هماهنگ باشند.

طراحی بنر مغازه

وقتی صاحب یک مغازه باشید و یا می خواهید یک فروشگاه را راه اندازی کنید یکی از موارد ضروری طراحی یک بنر یا قیمت طراحی بسته بندی جذاب است زیرا این بنر می تواند تاثیر کسب و کارشما را چند برابر کند.
اگر بنر مغازه جذاب باشد ناخودآگاه نگاه بیننده را به خود جذب میکند و همچنین باعث توجه افراد به خدمات و کالاهای درون مغازه یا فروشگاه می شود.
پس اگر بنر جذاب می خواهید مجموعه جوپنزا طراحی بنر مغازه را با قیمت ارزان و کیفیت عالی انجام می دهد.

طراحی بنر تبلیغاتی فروشگاه اینترنتی

شاید بتوان سوژه بنر فروشگاهی را از دیگر موضوعات جداسازی کرد و فولدر جداگانه از لحاظ فاکتور های موجود در طراحی بنر آن قرار داد. تبلیغات بنری فروشگاه های اینترنتی برعکس بنر های خدماتی مثل بنر تور مسافرتی، بنر میزبانی وب، بنر پنل اس ام اس و غیره که بیشتر روی شناسایی خدمات به صورت یکسان تمرکز می کنند، در تبلیغات فروشگاهی محوریت banner design بر روی کالا یا محصولات است، یا به گونه ای فرآورده محور است.

و معمولا هر فروشگاه اینترنتی با توجه به حجم زیاد محصولات خود، در طول روز انبوهی از  تبلیغات بنری مختلف سهم میگیرد که در هرکدام بصورت جداگانه روی محصولی خاص طرفداری میکند و از طریق banner desing به جذب کاربران اینترنتی برای دعوت به خرید آنلاین بیشتر دارد.

چگونگی طراحی تابلو تبلیغاتی

در طراحی تابلو تبلیغاتی حفظ طول و عرض متناسب با طرح یکی از ضروریات است و این موضوع در تابلوهای بنر مورد توجه زیادی قرار می گیرد برای مثال جای دادن لوگوی برند شما بسیار با اهمیت است و جایگیری لوگوی تبلیغاتی به صورت کوتاه، پهن، باریک یا بلند نمی تواند فراهم کننده طرحی مطلوب و مناسب باشد.

نکات مهم در طراحی تابلوهای تبلیغاتی مغازه ها

نکته ای که در هر تبلیغاتی گنجانده شده است جذب مخاطب برای فروش بیشتر یا ارائه خدمات برتر می باشد ، برای اینکه یک تبلیغ بتواند مخاطب را جذب کند نیاز است که کمی شناخت به مشتریان داشته باشیم و به سن، جنسیت و علایق مخاطبان نظری بندازیم. مثلاً اگر کسب و کار شما مرتبط با غذاهای فست فودی است باید از طرح هایی که با دیدن آنها ناخودآگاه مخاطب هوس خوردن می کند استفاده کنید.

برای مثال می توانید از تابلو ترموود با نمای چوبی همراه با آب نماهای زیبا استفاده کنید و یک محیط طبیعی را برای مشتریانتان فراهم کنید  یا اگر مثلاً در زمینه لباس کار می کنید باید یک تابلو مغازه شیک، مدرن و کلاسیک همراه با نمای زیبا مانند تابلو چلنیوم داشته باشید.

عوامل مهم در زیبایی طراحی تابلو فروشگاهی

یکی از عوامل مهم در زیبایی یک تابلو تبلیغاتی مانند تابلو چلنیوم، تابلوهای استیل و دیگر حروف برجسته، طرح تابلو می باشد. قبل از ساخت تابلوهای تبلیغاتی ابتدا باید تابلو مورد نظر طراحی شود.یک طراح با تجربه باید با رنگها و فونت ها کاملا آشنا باشد تا توانایی طراحی زیبا برای یک تابلو تبلیغاتی را داشته باشد. تابلوهای تبلیغاتی که بدون صرف وقت طراحی می شوند. حتی اگر از بهترین و زیباترین متریال مصرف شده ساخته شوند تابلوهای کاملا بی روحی خواهند بود.

مرحله اول طراحی تابلو تبلیغاتی

اولین مرحله در طراحی تابلوی تبلیغاتی یا سفارش طراحی کارت ویزیت  انتخاب نوع تابلو یا کارت است. اینکه چلنیوم باشد یا استیل، فلکسی باشد یا غیره
انتخاب نوع تابلو به عوامل گوناگونی بستگی دارد از جمله مهمترین عوامل، بودجه ساخت تابلو می باشد.

پس از تعیین بودجه ساخت تابلو باید دقت کنیم که برای چه نوع صنفی قرار است تابلو ساخته شود. مثلا برای یک شغل سطح پایین خیلی منطقی نیست اگر بخواهیم یک تابلوی لاکچری بسازیم یا برعکس برای یک صنف لاکچری نباید یک تابلوی ارزان قیمت درست کنیم. مثلا یک تابلوی بنری برای یک گالری طلا و جواهر اصلا نمی تواند مناسب باشد.

تابلوی تبلیغاتی هزینه است یا سرمایه گذاری

طراحی و ساخت یک تابلوی تبلیغاتی می تواند هزینه زیادی برای یک کسب و کار به همراه داشته باشد اما اگر این تابلو یک طراحی حرفه ای داشته باشد که بتواند مشتریان زیادی برای کسب و کار شما به همراه داشته باشد نه تنها هزینه ها را جبران میکند بلکه سود چند برابری برای شما به همراه خواهد داشت.

برای اینکه یک تابلو تبلیغاتی زیبا و جذاب که باعث چندین برابر شدن مشتریان شما شود داشته باشید، طراحی تابلوهای تبلیغاتی خود را به متخصصین مجموعه جوپنزا بسپارید.

هدف از نصب تابلوی تبلیغاتی چیست

هدف از نصب یک تابلوی تبلیغاتی این است که مخاطب با مطالعه تابلوی شما، به نحوی با شما ارتباط برقرار کند مثلا به وب سایت شما مراجعه کند یا تماس تلفنی بگیرید یا ملاقات حضوری داشته باشد پس متن و محتوای تابلو را طوری در نظر بگیرید که در نهایت منجر به ایجاد ارتباط بین مخاطب و شما شود.

نصب تابلو های تبلیغات با کمترین قیمت

یکی از مهمترین اعلان های تبلیغاتی، تابلوهایی می باشند که در راه ها و روی ساختمان ها، پل ها و اماکن مختلف دیگر نصب می شوند.
تبلیغات می تواند به صورت پیچ رول پلاک یا بنر یا روی بیلبورد انجام شود که نصب آنها هزینه های مختلفی دارد.

می توان نصب این تابلوهای تبلیغاتی را با هزینه ای مناسب و در کوتاه ترین زمان انجام داد.
برای همین مجموعه جوپنزا با به کاری گیری ماهرترین و حرفه ای ترین تیم توانسته است، بنرها، تابلوها و دیگر اعلانات و تبلیغات را با بهترین کیفیت نصب کند.

از آنجا که این کار حساسیت های بسیاری دارد و ممکن است در مواردی، بنرهای تبلیغاتی پاره شوند یا تابلوها خراش بردارند و دچار مشکل شوند، توصیه می شود که برای نصب انواع تبلیغات با کادری حرفه ای و مجرب تماس بگیرید.

برای انجام و نصب انواع تبلیغات، تیم حرفه ای جوپنزا با استفاده از ساده ترین و پیشرفته ترین لوازم نصب تابلو، آماده ی خدمت رسانی می باشد.

 
 
خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : تابلو,فروشگاه,فروشگاه انلاین,طراحی, نویسنده : matin matin بازدید : 106 تاريخ : چهارشنبه 22 تير 1401 ساعت: 0:42